Foto:Volkswagen

Model ID.6 baziran je na VW platformi za električna vozila MEB i to je prvi model na struju nemačke kompanije koji nudi sedam sedišta.

Posle modela ID.3, za koji se u VW-u nadaju da bi u svetu električnih automobila mogao da bude ono što je Golf među benzincima i dizelašima, kao i modela ID.4 koji je, čini se, privukao još veću pažnju jer spada u najpopularniju kategoriju SUV-ova, nemački automobilski gigant je u Šangaju predstavio još jedno električno vozilo.

Salon automobila Sangaj
Salon automobila u Šangaju Foto:Tanjug/AP Photo/Ng Han Guan

Model ID.6 baziran je na platformi MEB i konceptu ID.Roomzz koji je, kako prenosi zimo.dnevnik.hr,  predstavljen još 2019, i u početku će biti namenjen samo kineskom tržištu.

Sa dužinom od 4,9 metara ID.6 je po dimenzijama sličan VW Touaregu, pa je trenutno najveće vozilo napravljeno na platformi MEB, a u kom ima mesta za sedam putnika.

VW je predstavio dve verzije – ID.6 Crozz sa nekim opcijama za off-road vožnju, kao i ID.6 X koji je više namenjen upotrebi u gradu.

Foto:Volkswagen

Automobili će koristiti istu baterijsku tehnologiju kao i modeli ID.3 i ID.4 pa će biti dostupni u dve verzije – sa baterijama snage 58 kWh i 77 kWh. U ponudi će biti verzija s pogonom na sva 4 točka sa 305 KS, koja će do 100 km/h stizati za 6,6 sekundi.

Foto:Volkswagen

Prema kineskoj specifikaciji NEDC, domet novog električnog Volkswagena trebalo bi da iznosi između 430 i čak 584 km, ali iz Auto Expressa upozoravaju da su te brojke optimistične u odnosu na standard WLTP koji nemačka kompanija koristi na evropskom tržištu. Nisu objavljeni detalji o brzini punjenja, ali s obzirom na to da koristi platformu MEB, možemo da očekujemo podršku za brze punjače i maksimalnu brzinu punjenja od 125 kW.

Foto:Volkswagen

U kabini centralno mesto zauzima ekran osetljiv na dodir, dijagonale 12 inča, a ID.6 dolazi i sa virtuelnim asistentom koji se aktivira sa „Hello ID“, pa funkcijama u vozilu može da se upravlja i glasom. Takođe, nudiće opciju Travel Assist kada u određenim situacijama automobil preuzima kontrolu nad upravljanjem, održavanjem rastojanja i usporavanjem, ali naravno, ruke vozača uvek moraju da budu na volanu.

VW ID.6 na početku će se pojaviti samo u Kini, a o njegovom dolasku na evropsko i američko tržište trenutno nema zvaničnih informacija.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar