Južnokorejski gigant je odlučio da naziv Ioniq, koji je doskoro bio ime jednog modela na čist pogon, preraste u brend za sebe namenjen novim električnim modelima. Za sada su u planu tri nova “ioniq EV” modela, a prvi stiže već početkom sledeće godine.
Kako bi nastavo trku na globalnom tržištu gde se sve više ulaže u segment električnih vozila, Hyundai je oformio Ioniq brend. Reč je o poznatom nazivu projekta započetog odavno, a čiji je prvi plod predstavljen 2016. godine, u vidu modela “ioniq” – prvog automobila na svetu koji je nudio tri elektrifikovane verzije: hibridnu, plug-in i potpuno električnu.
Sada, kada će ovaj naziv označavati čitavu gamu, kao što je to slučaj sa Mercedes EQC ili Audi e-tron modelima, i Hyundai će u okviru Ioniq brenda u naredne četiri godine predstaviti tri nova modela na struju.
Prvi model će biti “ioniq 5”, kompaktni krosover koji stiže već početkom sledeće godine. Biće baziran na konceptu EV “45”, koji je prikazan u Frankfurtu, što ukazuje da će ovaj krosover krasiti jedinstven futuristički dizajn.
Naredne, 2022. godine stiže “ioniq 6”, električna limuzina, bazirana na konceptu “prophecy”, a potom će biti predstavljen i veliki SUV – “ioniq 7.
Svi novi modeli na struju biće bazirani na E-GMP platformi (Electric Global Modular Platform), koja će obezbediti brzo punjenje, dinamičnu vožnju i prostrane kabine.
Štaviše, enterijeri će obilovati futurističkim detaljima i funkcijama, poput sedišta koja se okreću, bežične povezanosti i intuitivnog interfejsa za komandovanje.
Plan Hyundai Motor Grupe je da proda milion električnih automobila, kako bi ostvarila što bolji tržišni udeo i do 2025. godine postane globalni lider u EV segmentu.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: