Dva BMW-ova odeljenja su se udružila i stvorila novi model. Ime mu je i4 M50, a ostaće upamćen kao prvi električni model iz M porodice. Kako bi opravdao taj status, BMW i4 M50 pružaće vrhunske performanse jer dva elektromotora koja pokreću sva četiri točka razvijaju 544 KS i do 795 Nm obrtnog momenta.
Napredan izbor pogona znači i moderan izgled. Spolja je i4 dobio sportske elemente, prednji kraj ima upečatljivu masku hladnjaka i diskretno integrisanu kameru, ultrazvučne i radarske senzore.
BMW i4 M50 ima tanka prednja svetla, opciono uz lasersko svetlo i akcente u BMW iBlue boji. Zadnji deo automobila delimično podseća na M4, a ističe se branik sa difuzorom dok su svetla u LED tehnologiji.
Enterijerom dominiraju ekrani (10.4″ i 14.7″), a u skladu sa M oznakom unutrašnjost je dobila pravi vozački karakter. Primera radi, sedišta su pozajmljena iz modela M3 i M4.
Performanse su u skladu šta onim što očekujemo od jednog modela bavarske kompanije sa M oznakom. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3,9 sekundi, dok je maksimalna brzina 225 km/h. BMW u svom saopštenju navodi da je domet ovog modela 510 kilometara, a vreme potrebno da bi se baterija na brzom punjaču napunila od 10 do 80% iznosi 31 minut.
Pored M verzije, biće dostupan i model i4 eDrive 40, a ljubitelji BMW-a sigurno će biti oduševljeni činjenicom da se kod ove varijante pogon prenosi isključivo na zadnju osovinu.
Elektromotor u ovom slučaju razvija 340 KS i 430 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje do stotke za 5,7 sekundi.
Manje snage donosi i veći domet, odnosno 590 kilometara po WLTP standardu.
Ako se pitate koliko će koštati, tu odgovora još nema. Prve procene spominju početnu cenu modela i4 od 70.000 evra, pa je lako pretpostaviti koliko bi mogla da košta M verzija.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: