Honda predstavlja novog člana svoje game za predstojeću sezonu 2021- model CMX1100 Rebel, koji se u Srbiji očekuje u drugoj polovini sledeće godine.
Dvocilindrični CMX Rebel od 500 cm3, predstavljen 2017, svim vozačima sa A2 dozvolom pružio je jedinstvenu priliku da uživaju u fuziji prilagođenog ‘bobbera’ – modela koji je na „kul“ način spojio tradiciju i savremene inovacije. Dopadljiv, zabavan za vožnju i jednostavan za održavanje, našao je mesto u životima vozača širom Evrope, te je 2019. dogurao do trećeg mesta najprodavanijih „custom“ mašina.
Za predstojeću 2021, CMX500 Rebel dobija većeg, smelijeg brata: CMX1100 Rebel.
Kada se definiše suština onoga što manje motocikle čini posebnim, i kada na to dodate bolje performanse, dominantniji karakter i obilje najnaprednijih tehnologija koje potpisuje Honda, onda je ponuda znatno viša.
Svi oni koji su dosad vozili manje motocikle uživaće u Rebelovim dimenzijama zgodnim za upravljanje – 700 mm visokim sedištem i neto težinom od 221 kg.
Iskusniji vozači ceniće upravljivost i šasiju: krutog cevastog rama, prednjom viljuškom nalik na ketridž punjenje visine od 43 mm, buckastim zadnjim amortizerima i radijalno postavljenom četvoroklipnom prednjom kočnicom.
Novi model pokreće dvocilindrični agregat zapremine od 1,084 cm3 (izveden iz modela CRF1100L Africa Twin), koji sa maksimalnih 70 kW snage i 99 Nm momenta, karakteristično snažno reaguje i pri nižim obrtajima stvarajući poseban osećaj koji dopunjuju tonovi za koje se stara izduvni sistem.
Minimalistički stil je ono što odlikuje velikog Rebela, čelični blatobrani napred i pozadi postavljeni su tik iznad „mesnatih“ guma; kružno prednje svetlo je „stara škola“ koja je prihvatila moderne LED sijalice uz okrugli kontrastni LCD instrument displej.
Obloga zadnjeg sedišta brzo se i lako skida, a ispod površine se kriju najsavremenije tehnologije: TBW sistem kontrole gasa (Throttle By Wire) sa tri dodatna HSTC režima vožnje i četvrtim koji se može individualno podešavati prema želji korisnika, kontroli prenosa snage na zadnji točak (Wheelie Control), tempomat i Hondin jedinstveni sistem prenosa Dual Clutch Transmission za šestostepene menjače.
Ova posebna kombinacija klasičnog izgleda i najmodernijih tehnologija konačni je dokaz da se na tržištu pojavilo nešto potpuno sveže i novo, sa inovacijama kojih nema tako često.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: