Foto: Promo

Sjajne reakcije na novu generaciju Peugeot 308-ice preplavile su automobilski svet. Velika većina poznavalaca i ljubitelja je sa oduševljenjem prihvatila novi model, a posebno se raduju dolasku i najsnažnije "hot hatch" varijante. Ranije su te verzije Peugeota nosile oznaku GTi, a danas je to PSE i podrazumeva hibridni sistem. Međutim, za sada je potvrđen potpuno električni e-308, za borbu sa VW ID.3, dok šef proizvoda iz francuske kompanije kaže da "nije siguran za 308 PSE", koji bi imao 4x4 pogon i 300 KS.

Već smo pisali o tome da će Peugeot za novi 308 nuditi hibridne varijante, ali izgleda da od top verzije PSE (Peugeot Sport Engineered) neće biti ništa, prenosi Autocar.

Šef proizvoda, Jérôme Micheron je ovom mediju rekao da će novi hečbek biti ključni igrač u Peugeot gami i da će nuditi više različitih verzija: od benzinaca i dizelaša, preko blagih i plug-in hibrida.

Osim najave novih hibrida, istakao je i da će na EMP2 platformi praviti i verziju na struju. Peugoet e-308 bi tako najverovatnije dobio elektromotor od 135 KS, sa baterijom od 50 kWh koja omogućava oko 250 km dometa.

Foto: Promo

Najavio je i da će naknadno nuditi i snažnije električne varijante koristeći novu eVMP arhitekturu, prvenstveno namenjenu SUV modelima koji će biti lansirani 2023.

Kako bilo, snažna PSE plug-in verzija 308-ice sa 300 KS, koja bi se pridružila limuzini 508 PSE, za sada nije u planu, kako zbog procene prodaje, tako i zbog strogih propisa oko emisija CO2.

„To je još uvek u fazi procene, ali potražanja za hot hatch modelima se značajno smanjuje“, objasnio je Micheron. „Razmatramo neke opcije za PSE proizvode, ali danas ne vidimo toliku želju za vrlo snažnim motorom, a kada pogledate propise i ograničenja za CO2, nismo sigurni da je to više pravi plan i osnova za vozila visokih performansi. Radi se hibridu koji doprinosi povećanju težine vozila, tako da danas nismo toliko sigurni u predstavljanje 308 PSE na tržište.“

Saznajte još:

Peugeot 308 PSE trebalo je da ima isti hibridni sistem (benzin+elektromotor) i pogon na sva četiri točka koji koristi top verzija SUV-a 3008.

Micheron je, međutim, potvrdio planove za drugi automobil s oznakom PSE umesto 308-ice.

„Neo-performanse donosi nešto novo sa vrlo niskom emisijom CO2 i uz pravu meru zadovoljstva u vožnji. Tako da je to deo naše strategije, i sada procenjujemo uvođenje novog proizvoda u PSE odeljenje“.

Više o novom PSE odeljenju kompanije Peugeot pročitajte ovde.

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare