Foto:Jeep

Danas je prikazan novi Jeep Compass koji donosi izmene i novine posebno prilagođene evropskim kupcima.

To znači da je novi Compass, osim što se pravi u Italiji, dizajniran tako da Evropljnima ponudi ono što traže, a tu se misli na unapređen kvalitet materijala i završne obrade u kabini, kao i na implementaciju naprednih tehnologija unutar vozila.

Ovaj gradski krosover pripada C-SUV segmentu, dizajnerski je ostao veran brendu i donosi poznati 4×4 sistem. Dizajneri su promenili izgled legendarne Jeep maske hladnjaka, podižući njenu vertikalnu poziciju i deleći je u dve horizontalne sekcije. Integriše nove full LED farove sa tanjim profilom (što je sada standarno za celu gamu).

Foto:Jeep

Podsetimo da je predstavljanjem prve generacije 2017. godine, Jeep Compass označio povratak brenda u C-SUV segment, i bio je prvi Jeep specijalno dizajniran za svetske puteve. Do danas je prodat u preko 200.000 primeraka u Evropi i jedan je od najtraženijih u konfiguraciji 4xe sa plug-in hibridnom tehnologijom. Otprilike, svaki četvrti model Compass prodat u Evropi je 4xe verzija, koja je ujedno i najprodavaniji plug-in hibridni model u Italiji.

Motori u ponudi

Novi Compass dolazi sa širokim izborom efikasnih SUS (motori sa unutrašnjim sagorevanjem) i plug-in hibridnih motora, koji su svi usklađeni sa standardom Euro 6D Final, i paletom savremenih aktivnih i pasivnih bezbednosnih sistema.

Benzinska verzija uključuje GSE turbo motor od četiri cilindra i 1,3 litre sa dva nivoa snage: 130 KS i 270 Nm najvećeg obrtnog momenta u kombinaciji sa šestostepenim ručnim menjačem; ili 150 KS i 270 Nm sa DDCT menjačem. Obe benzinske verzije imaju pogon na prednje točkove.

Foto:Jeep

Unapređena verzija Multijet II dizel-motora od 1,6 litara, sada može da isporuči 130 KS i 320 Nm pri 1.500 o/min, a uparena je sa šestostepenim ručnim menjačem i pogonom na prednje točkove. Ovo ažuriranje je donelo porast snage od 10 KS u odnosu na motor od 1,6 litara dostupan na prethodnom modelu.

Plug-in hibridne verzije dolaze sa turbo motorom sa četiri cilindra, zapremine 1,3 litre i elektromotorom koji se nalazi na zadnjoj osovini.

Nude se sa 190 KS (Longitude i Limited) ili 240 KS i 270 Nm obrtnog momenta (Trailhawk i S verzija), sa šestostepenim automatskim menjačem i električnim pogonom na sva četiri točka.

Baterija je kapaciteta 11,4 kWh i može da obezbedi domet na struju od oko 50 km.

Pametnija i praktičnija kabina

Enterijer je redizajniran, a glavne stavke uključuju potpuno HD digitalnu 10,25-inčnu instrument tablu, DAB radio, Uconnect 5 sistem sa ekranima osetljivim na dodir od 8,4 inča do 10,1 inča, pomerenih na sredinu kontrolne table na izdignutu poziciju, pet puta brži procesor, Android operativni sistem sa bežičnom Apple CarPlay i Android Auto integracijom pametnih telefona, interaktivnu 3D TomTom navigaciju, prepoznavanje govora i Uconnect usluge.

Novi Compass je prvo Jeep vozilo u Evropi koje nudi autonomnu vožnju 2. nivoa opremljeno najnovijom generacijom sistema za pomoć vozaču (ADAS), kao delom standarne opreme, u celoj gami. Ovo uključuje: sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, upozorenje vozača na umor, kao i sistem sa prepoznavanjem pešaka i biciklista, koji usporava vozilo do stanja mirovanja, kao bi izbegao (ili ublažio) potencijalne nezgode. Međutim, glavni novitet je Highway Assist, adaptivni tempomat sa sistemom za održavanje vozila u saobraćajnoj traci.

Jeep Compass Trailhawk, Foto:Jeep

Nudiće se u pet paketa opreme (Sport, Longitute, Limited, S i Trailhawk), sa pet različitih kombinacija pogonskih sistema – benzinski, dizel i plug-in hibridni, tri menjača (6-stepeni ručni, automatski Dual Dry Clutch Transmission (DDCT) ili 6-stepeni automatski) – i prednjim ili pogonom na sva četiri točka.

 

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar