Foto: Promo/Ferrari

Dobro, ima malo subjektivnosti u naslovu ovog teksta, ali ne mnogo. Zaista je u ovom trenutku teško zamisliti bolji automobil za šepurenje po Azurnoj obali. Skuplji da, bolji verovatno ne…

Ferrari je možda jedini široko poznati brend koji uspeva da očuva decenijama sticani imidž. Može se reći da je donekle i Lamborghini pokleknuo. Razjareni bik je od partnerstva sa VW-om mnogo dobio, ali ipak je izgubio onu karakterističnu italijansku auru. Ferrari je, i pored promocije prvog SUV modela, za sada jedan od retkih bastiona nezavisnosti od tržišnih gluposti.

Foto: Promo/Ferrari

Lep primer je i nova Roma u Spider verziji, koja je nastala na dobro poznatoj osnovi standardnog modela Roma. Uklonjen je klasični krov i zamenjen platnenim od pet slojeva.

Foto: Promo/Ferrari

On može da se otvara i zatvara do brzine od 60 kilometara na čas, a ta radnja se odvija za “ferarijevski” brzih 13,5 sekundi.

Foto: Promo/Ferrari

Prtljažnik je izgubio samo 17 litara, pa sada raspolaže sa, za jedan GT sasvim korektnih, 255 litara. Aluminijumska konstrukcija automobila je po uklanjanju krova ojačana, što ovom automobilu dodaje 84 kilograma, za ukupnih 1.556 kg.

Snaga je nepromenjena u odnosu na standardnu Romu, a više o Spider verziji možete pročitati na Drivegreen.rs.

Izvor: Drivegreen

Bonus video: Vozači Ferrarija svojim ljubimcima obojili ulice Rima u crveno