Slavia je druga nova Škoda projekta India 2.0, nakon SUV modela Kushaq koji je lansiran početkom godine. Nova kupe-limuzina ima par neobičnih detalja kakve kupci mogu tražiti samo u Indiji.
Novi model je zasnovan na platformi MQB-A0-IN – MQB varijanti koju je Škoda kposebno prilagodila indijskom tržištu, gde su kupe-limuzine vrlo popularne.
Dugačka je 4.541 mm, ali je kao i svaka Škoda vrlo prostrana i nudi kapacitet prtljažnika od 521.
Osećaju prostranosti doprinose i širina od 1.752 mm i međuosovinsko rastojanje od 2.651 mm, dok visina vozila iznosi 1.487 mm. Za Škoda Slaviju postoji izbor između tri nivoa opreme – Active, Ambition i Style.
Prednja i zadnja svetla su dostupna sa naprednom LED tehnologijom, tu su dvobojne aluminijumske felne, a nove metalik Crystal plava i Tornado crvena boje su ekskluzivne za indijsko tržište.
Kokpit sa prostorom za amajliju
Kao i kod drugih modela češkog proizvođača automobila, i Slavia nudi samostojeći ekran osetljiv na dodir veličine do 10 inča koji zauzima centralno mesto u kabini. Linija koja se proteže ispod je inspirisana siluetom rešetke i pruža oslonac za ruke za korišćenje pri rukovanju ekranom.
Čak i početna varijanta, Active, ima moćan klima-uređaj zbog potreba ovog tržišta, a od nivoa opreme Ambition naviše, Slavia se može pohvaliti Climatronic-om sa kontrolom na dodir sa funkcijom Air Care i otvorima za vazduh pozadi. Standardna oprema za Style, vrhunsku specifikaciju, takođe uključuje ventilirana kožna prednja sedišta, električni klizni stakleni krov i retrovizor sa automatskim zatamnjivanjem.
Udubljenje za pomoćne uređaje na kontrolnoj tabli je karakteristika specifična za tržište. Ovo je mesto gde vozač može da drži svoju amajliju u jasnom vidokrugu.
Slavia i sa 150 KS
Od motora u ponudi tu je 1.0 TSI sa 115 KS i 170 Nm, uparen sa manuelnim menjačem, dok je šestostepeni DSG opcioni. Vrhunski motor u ponudi za novu Škodu Slaviju je i 1,5-litarski TSI sa 150 KS i maksimalnim obrtnim momentom od 250 Nm. Ovaj motor se isporučuje sa šestostepenim manuelnim menjačem kao standardom, a opciono se može upariti sa sedmostepenim DSG-om.
Cene za novi model nisu objavljene.
Inače, ime Slavia je, kako kažu u Škodi „istovremeno priznanje počecima proizvođača automobila i simbol nove ere na indijskom tržištu“.
Ovaj projekat VW Grupe ima za cilj da dostgne kombinovani tržišni udeo od 5% do 2025. godine.
Bonus video: 3 priče u 6 minuta – pogledajte drugu epziodu nove automobilske emisije „Vožnja sa Tinom i Nebojšom“
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare