Foto: Miloš Nikodijević

Svaki pasionirani ljubitelj satova posebno ceni večne siluete i preciznost postignutu lucidnim i vešto izrađenim mehaničkim sklopovima pre nego gomilom elektronike. U automobilskom svetu, mali je broj četvorotočkaša kojima je pošlo za rukom da održe svoj duh i prenesu ga u 21. vek, ali je Porsche to zasigurno uspeo.

Pročitajte još:

Počevši kao kolekcionar satova, Srđan je ubrzo ušao i u svet Porschea, a svoju kolekciju odabranih štutgartskih ikona nedavno je obogatio jednim ranim primerkom modela 911. U pitanju je 911L iz 1968. godine, balansirani spoj luksuznih detalja i šestocilindričnog boksera daleko iza vozača.

„Sa Porscheom sam krenuo kao i svaki klinac. Svako ko se razume u automobilizam kaže da je to najbolji automobil na svetu, a to sam i ja slušao i čitao. Prvi Porsche je bio 997 4S, a ovaj mi je bio san dosta dugo. Iskreno, nisam ni sanjao da ću ikad imati ovaj auto. Čim sam stekao mogućnosti da ga uvezem, to sam i uradio. Lomio sam se između njega i 356, ali sam ipak 911 fan.“ – kaže Srđan, vlasnik automobila.

Foto: Miloš Nikodijević

Kao i kod satova, Srđanu je najvažnije bilo pre svega da njegov Porsche ima složene brojeve motora, šasije i menjača i što detaljniju prateću papirologiju.

Foto: Miloš Nikodijević

Činjenica da je klasični 911 danas jedna od najsigurnijih investicija odvela je mnoge primerke sa ulica u mrak garaža, ali Srđan nije propuštao nijednu priliku da svog ljubimca koristi svakodnevno, kako u gradu, tako i na otvorenom putu.

Kakav plan Srđan ima za ovaj 911, pogledajte na linku, gde je i foto-galerija.

Izvor: Autoslavia