Foto: Miloš Nikodijević

U Evropi, Citroën GS je bio krunski dokaz da i srednja klasa zaslužuje avangardu jednog božanskog automobila kao što je bio DS. Odrastajući uz Citroëne, Nebojša je prvo otkrio čari A Serije, a nakon toga i pomenutog GS-a, a čak ni četvrt veka provedenih u Kanadi nisu ga odvojili od ljubavi prema francuskim ševronima.

„Oduvek sam bio opčinjen automobilima. Kada smo dolazili na more, uvek sam se gubio na parkingu kao klinac jer su stranci dolazili sa zanimljivim modelima, pa je nastajala panika dok su me tražili“, prisećao se Nebojša detinjstva u Jugoslaviji.

Kad se pojavio GS ja sam imao šest godina i bio sam oduševljen tim izgledom. Kad god sam ih viđao na putu, uzvikivao sam za njima i otac je u jednom trenutku kupio Citroën GS Pallas iz 1976. godine.“

Foto: Miloš Nikodijević

Saznajte još:

Nebojša je prve vozačke korake kasnije i napravio u GS-u, a tokom studentskih dana je vozio Dyane, mada GS uvek doživljava kao poseban automobil, najviše zbog toga što je u srednju klasu automobila uveo neka napredna rešenja poput hidrauličnog oslanjanja i četiri disk kočnice:

„To je moj Citroën. Savremeniji je, malo čak i sportskiji, a ima i taj fenomenalan bokser motor. Očevim drugim GS-om Super iz 1980. godine kog on i dalje danas vozi sam čak išao na jedan lud put po Francuskoj. Prešli smo 6.000 kilometara za tri nedelje. Bilo nas je četvoro, zapakovani kao tetris i to je učvrstilo moju ljubav prema svemu što taj automobil nudi.“

Foto: Miloš Nikodijević

Pogledajte galeriju fotografija ovde i kako ovaj GS sa dosta pređenih kilometara sada izgleda.

Izvor: Autoslavia

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare