Foto: Hennessey

Američka kompanija Hennessey objavila je prve informacije o svom novom kabrioletu Venom F5 Roadster čija premijera se očekuje uskoro u Kaliforniji. Ova zver bez krova neće imati rivale na tržištu, a projektovana maksimalna brzina je veća od 482 km/h.

Hennessey Venom F5 Roadster se bazira na kupeu Venom F5, a dva modela su mehanički skoro identična. Ipak, kabriolet ima neke detalje po kojima se razlikuje od kupea. Ipak, ono što jeste isto je Fury V8 motor sa dva turbo punjača zapremine 6,6 litara koji je središnje postavljen u karbonskoj monokok šasiji.

Ovaj agregat razvija čak 1.817 KS, a snaga se šalje na zadnje točkove putem automatizovanog menjača sa jednim kvačilom. Sa težinom od oko 1.400 kilograma, Venom F5 Roadster obećava izvanredne performanse i projektovanu maksimalnu brzinu koja je veća od 300 milja na sat (482 km/h). Hennessey očekuje da će Venom F5 Roadster postaviti novi rekord brzine za kabriolete, a dosadašnji je takođe u vlasništvu američke kompanije, jer je Hennessey Venom GT Spyder dostigao maksimalnu brzinu od 427 km/h.

Za razliku od modela F5 Coupe na kojem je zasnovan, Roadster ima krov sa panelom od ugljeničnih vlakana koji može da se ukloni, a težina ovog panela je svega 8 kilograma, što njegovo uklanjanje i ponovno postavljanje čini vrlo jednostavnim. Staklo koje je postavljeno iznad agregata specijalno je dizajnirano za korišćenje u borbenim avionima. Stakleni panel mora da izdrži velike aerodinamičke sile pri brzinama i do 500 km/h, ali i temperaturu veću od 540 stepeni Celzijusa.

Foto: Hennessey

Roadster se od kupe verzije razlikuje i po unikatnim aluminijumskim točkovima, a kupci mogu i da doplate za Hyper Silver točkove, čiji aluminijum je ručno poliran nedeljama kako bi se dobio izuzetan sjaj. Hennessey Venom F5 Coupe je od starta zamišljen sa kabriolet verzijom u vidu, pa su tako napravljene samo manje prepravke kako bi se obezbedila čvrstina šasije koju nudi verzija sa krovom.

Hennessey Venom F5 Roadster će se proizvoditi u Teksasu u limitiranom izdanju od samo 30 primeraka, a proizvodnja počinje krajem ove godine. Početna cena iznosi 3 miliona dolara.

Bonus video: Tri najčešće greške pri pakovanju stvari u auto

Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar