Ovogodišnji, 55. Međunarodni salon automobila održan je u dosta skromnijim uslovima nego pre pandemije. Cene su veće nego ikada, a čak i najjeftiniji automobili su nedostižni za većinu prosečnih kupaca u Srbiji. I dok se najskuplji modeli prodaju lako i brzo, mnogi uvoznici automobila srednje i niže klase se pitaju da li ovakva manifestacija ima smisla ako kupaca nema.
Gost emisije „Probudi se“ na Nova S bio je Nebojša Lindić, automobilski novinar sa portala Nova.rs. Ovom prilikom, on se osvrnuo na prethodnih sedam dana sajamske manifestacije koja je održana u Beogradu. Utisci su da se prosečni kupci sve više okreću polovnim automobilima, dok se na sajam, na kom nema popusta, uglavnom odlazi kako bi se videle premijere i uživalo u razgledanju novih automobila.
Zbog situacije na tržištu, izlagači su uložili dosta manje novca u svoj sajamski nastup, pa se ovogodišnja manifestacija ne može porediti sa sajmom iz 2019. godine, koji je prema rečima mnogih, možda i najbolji u istoriji. Slaba prodaja navela je uvoznike na preispitivanje mnogih odluka, pa se neki od njih pitaju da li će sajam automobila uopšte moći da se održi sledeće godine, ako tržišni uslovi ostanu isti.
Ipak, za one sa dubljim džepom nije bilo krize, pa je većina najskupljih automobila rasprodata. O kojim modelima se radi, ali i kakva je budućnost ove manifestacije u Beogradu, pogledajte u videu na početku ovog teksta.
Bonus video: Na sajmu popusta nije bilo, većina samo razgledala
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare