Reči “Suzuki” i “noviteti” teško je spojiti zajedno u jednu rečenicu kada je reč o 2021. godini. Suzuki je u MotoGP šampionatu ostvario veliki uspeh prošle godine osvojivši titulu sa Mirom, ali kada je reč o novim modelima motocikala za 2021. godinu, samo za jedan možemo da kažemo da je pravi novitet.
Od cele game motocikala, počevo od sportskih, preko „naked“, pa sve do putnih i „offroad“ motocikala, samo je Hayabusa „novi“ model. To „novi“ model, namerno stavljamo pod navodnicima, a u narednim redovima videćete i zašto.
Povratak stare Hayabuse
Raduje činjenica da je Hayabusa posle par godina odsustva ponovo našla svoje mesto na svetskoj pozornici. Ipak, ukoliko uporedimo prethodnu generaciju Hayabuse i novu Hayabusu, nećemo pronaći puno razlika.
Sam agregat je blago redizajniran, uz zadržavanje iste radne zapremine od 1.340 cm3. Ono što je drugačije su unutrašnje komponente i ubrizgavanje goriva, „air box“, kao i izduvni sistem. Pored linearnije isporuke snage, Hayabusa sada zadovoljava i Euro5 emisioni standard.
Šasija je ostala ista, ali su kočnice naprednije, a reč je o Brembo Stylema kočionim čeljustima.
Najveće unapređenje odrađeno je na polju elektronike, na kom je Hayabusa dobila sve moguće elektronske dodatke. Novi model Suzuki Hayabuse predstavili smo detaljno i taj tekst možete pročitati ovde.
Ostali samo sa „kozmetičkim zahvatima“
Suzukijevi sportski motocikli nisu dobili nikakve tehničke promene za 2021. godinu, već se uglavnom radi o estetskim promenama. Povodom 100 godina postajanja marke Suzuki, predstavljene su „100th Anniversary“ grafike koje će nositi GSX-R 1000R i GSX-R 1000 modeli.
GSX-R 750 i GSXR 600 takođe su samo u novim grafikama, a pohvalno je što Suzuki i dalje u ponudi zadržava legendarni GSX-R 750 koji je za mnoge vozače idealan kompromis između kategorija 600 cm3 i 1.000 cm3.
V-Strom 650 i V-Strom 1000 su takođe bez promena, a detaljno predstavljanje „hiljadarke“ kada je izašla možete pogledati na ovom linku.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: