Foto: Shutterstock/Nigel J. Harris

Istraživanje je sprovedeno u SAD, a učestvovalo je 5.000 vlasnika e-automobila, ali bi bilo zanimljivo videti da li i vlasnici električnih automobila i iz drugih delova sveta dele slična razmišljanja.

Naime, istraživanje je pokazalo da više od polovine (55 posto) kupaca električnih automobila uopšte nije motivisano brigom za okolinu i očuvanje Zemlje. Njima je u prvom planu tehnologija koja se nalazi u električnim automobilima, prenosi N1.

Kako je to objasnio prvi čovek Polestara za Severnu Ameriku, Gregor Hembrough, današnje generacije imaju drugačiji pristup luksuzu – njima više nije bitno ono što je ispod haube, već tehnologija ugrađena u sama vozila. Činjenica da su takvi automobili klimatski prihvatljiviji samo je dodatni benefit.

Ipak, postoji i razlika u razmišljanju koja je naročito razlikuje prema godinama, pri čemu o uticaju na klimu i okolinu najviše razmišljaju najmlađi, odnosno pripadnici generacije Z (između 18 i 24 godine).

Za njih 12 odsto upravo je to najvažniji razlog kupovine električnog automobila, što je dvostruko više u odnosu na starosnu grupu između 25 i 41 godine i trostruko više za grupu između 57 i 74 godine.

Koliko su danas mladi uopšte zainteresovani za električne automobile, pročitajte ovde.

Bonus video: Vozili smo najaerodinamičniji automobil na svetu

Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar