Foto:Toyota

Asocijacija automobilskih novinara (AAN), u tradicionalnom izboru za Automobil godine u Srbiji, posle višemesečnih testiranja i ocenjivanja automobila koji su prisutni na tržištu Srbije od početka 2021. godine, saopštila je rezultate za 2022. godinu.

Pobednik ovogodišnjeg izbora za „Automobil godine u Srbiji“ je Toyota Yaris Cross. Radi se o krosoveru koji je kreiran u Evropi, po ukusu evropskog kupca. Savremen dizajn, dve pogonske varijante – benzinski motor od 1,5 litara radne zapremine sa tri cilindra i 125 KS i hibridni pogon koji u sinergiji isporučuje 116 KS, su naišli na izuzetan odgovor kupaca, ne samo na srpskom tržištu.

Toyota Yaris Cross je i jedini crossover B segmenta koji ima i opciju pogona na sva četiri točka. Izuzetno dobro kreirana unutrašnjost sa zavidnim prtljažnim prostorom, veliki broj savremenih sistema asistencije vozaču, i u takozvanoj, baznoj varijanti, odlično izbalansirani paketi opreme, visok nivo bezbednosti vozila, dostupnost na našem tržištu, povoljni uslovi kupovine i održavanja vozila su u najvećoj meri doprineli da Toyota Yaris Cross ponese laskavu titulu „Automobil godine u Srbiji 2022“.

Foto: AAN

Volkswagen ID.4 je poneo titulu „Električni automobil godine u Srbiji 2022“. To je vozilo koje je donelo budućnost na puteve Srbije. Radi se o električnom SUV modelu sa efikasnim pogonskim sistemom koje u početnoj verziji sa baterijom od 52 kW ima domet od oko 360 km po WLTP standardu.

U ponudi su i baterije od 77, 125 i 150 kW pa se autonomija proteže i do 520 km. Vrhunska oprema, olakšano punjenje i u kućnim uslovima, funkcionalnost, visok nivo bezbednosti, dostupnost na tržištu, dobri uslovi kupovine i održavanja vozila, su doprineli da Volkswagen ID.4 bude ovenčan titulom „Električni automobil godine u Srbiji 2022″.

Foto: AAN

Tradicionalno, Asocijacija automobilskih novinara (AAN) proglašava i „PR-a“ godine u Srbiji. Ove godine, priznanje kolega novinara, kao PR godine u Srbiji 2022. priznanje je dobio Aleksandar Andrić iz kompanije „Toyota Srbija“.

Foto: AAN

Kriterijumi za ovu titulu su odnos prema predstavnicima javne reči, broj objavljenih PR tekstova i informacija u medijima (i to ne samo članica AAN), ali i omogućavanje specijalizovanim novinarima da se što bolje upoznaju sa novim modelima, tehnologijama, ali i sa radom kompanije, kako u Srbiji i regionu, tako i na tržištima Evrope i sveta.

Bonus video: „Je l’ plastikaner?“ Test Toyote Yaris Cross i odgovori na vaša pitanja

Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare