Sada se već brojnoj elektrifikovanoj gami Renoovih modela pridružuje i mali gradski “twingo electric”. Zadržao je pogon pozadi, kompaktne dimenzije i visok nivo personalizacije.
Prva generacija ovog modela je i dan-danas cenjena među kupcima polovnjaka u Srbiji, jer važi za pouzdan gradski model koji, uprkos kompaktnim spoljnim dimenzijama, nudi neverovatno prostranu unutrašnjost.
Generacije koje su usledile kasnije su se vremenom modernizovale, a sa motorom i pogonom pozadi, oduvek su bile prezabavne za vožnju, posebno kroz grad.
“Renault twingo” prodat je u četiri miliona primeraka u 25 zemalja, a sada je aktuelna treća generacija – prva koja dobija električni pogon, što ovaj kompaktni model još više približava korišćenju u gradu.
“Twingo electric” napravljen je na novoj Renoovoj platformi za električne automobile, a pogon je baziran na tehnologiji koju koristi popularni model “zoe”.
Bez obzirna na promenu sa konvencionalnog na električni pogon Renoov “twingo” je zadržao izuzetno mali prečnik zaokreta od 8,6 metara i dužinu od svega 3,1 metar.
Osim toga zadržao je i pogon pozadi, s tim da je sada dobio i različite režime vožnje. Reč je modovima koji se mogu menjati u tri nivoa, zavisno od toga na koji način vozač želi da iskoristi rekuperaciju energije pri kočenju u odnosu na uslove u kojima vozi.
“Twingo” koristi elektromotor od 60 kW (82 KS) i nudi 160 Nm. Baterija od 22 kWh je smeštena u podu vozila, a domet može biti i do 270 km. Na brzom punjaču do 80 odsto “twingo” se puni za 30 minuta.
Spolja se razlikuje po plavim ukrasima i drugačijom prednjom maskom, dok je unutra i dalje prisutan veseli dizajn. Tome u prilogu idu i brojne mogućnosti personalizacije, pa elementi u kabini, poput ventilacionih otvora, ručice menjača, kao i ukrasa na volanu, mogu biti u više različitih boja.
Kao i druge verzije i “twingo electric” se sklapa u Renoovoj fabrici u Sloveniji.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare