Prema najavama korejske kompanije, naslednik modela i10 trebalo bi da bude pristupačan električni automobil. Trenutno je u toku razvoj ovog gradskog mališana, ali se produkcijska verzija ne očekuje skoro.
Proizvođači automobila u Evropi razvijaju pristupačne, male električne automobile, pre svega kako bi ispunili sve strože ekološke norme koje propisuje EU. Volkswagen Grupa radi na porodici gradskih električnih modela za brendove Volkswagen, Škoda i Cupra, a cilja se početna cena od 20.000 evra.
Hyundai tvrdi da je u njihovim planovima mali električni automobil slične cene, a prema njihovim navodima, svi u automobilskoj industriji ciljaju početnu cenu od 20.000 evra za ovakav tip vozila. Andreas-Christoph Hofmann, šef marketinga Hyundaija u Evropi, smatra da su gradski automobili komplikovani jer ih je teško prodavati i ostvariti profit, pre svega zbog niske cene i tehničkih problema prilikom elektrifikacije malih automobila.
U planu Hyundaija za Evropu je 11 potpuno električnih vozila do 2030. godine. Ovaj brend trenutno prodaje kompaktni krosover Ioniq 5, a ovog meseca predstavljen je i sedan Ioniq 6. Pored već spomenutog gradskog, električnog automobila, u planu je i veliki SUV Ioniq 7.
Korejska kompanija u poslednje vreme beleži odlične rezulate u Evropi. Njihova prodaja je tokom ove godine veća za 8,2 procenta u odnosu na prethodnu, i to na tržištu koje je zabeležilo pad od 14 posto. Hyundai je povećao svoj tržišni udeo u Evropi sa 3,7% na 4,7%, a 16 odsto svih automobila koje je ova kompanija prodala činili su modeli na struju.
Bonus video: Vozili smo Hyundai Venue, jedan od najpovoljnijih krosovera kod nas
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram