Foto: Honda

Honda je za 2021. godinu pripremila i blago redizajnirani CB1000R sa kojim osvajaju tržište Naked motocikala u zapremini od 1.000 cm3.

CB1000R prilično je popularan, pa ne čudi što je Honda rešila da homologuje ovaj model i za narednu sezonu, ali i da zadovolji Euro5 emisioni standard, piše BjBikers.com.

Unutar samog agregata Honda nije napravila neke veće izmene. Četvorocilindrični redni agregat radne zapremine od 998 cm3 i dalje će isporučivati snagu od 107 kW (oko 143 KS) pri 10.500 o/min uz maksimalni obrtni moment od 104 Nm pri 8.250 o/min.

Foto: Honda

Jedina izmena urađena je na PGM-FI injektorima goriva, odnosno na podešavanjima istih. Drugačije podešavanje injektora omogućilo je da CB1000R dobije uglađeniju isporuku snage, ali i da bolje iskoristi gorivo što utiče i na smanjenje emisije štetnih gasova.

Foto: Honda

Najveći uticaj na zadovoljavanje Euro5 standarda svakako ima i novi 4-2-1 izduvni sistem. Sa sitnim promenama koje su izvršene, Honda naglašava da je u rasponu od 6.000 – 8.000 o/min značajno počinje da isporučuje snagu.

Saznajte još:

Po principu “ne diraj ono što je dobro” Honda je rešila da ne menja bukvalno ništa na šasiji. Aluminijumska šasija sa jednostrukom zadnjom viljuškom i dalje krasti CB1000R i zadužena je za upravljačke karakteristike.

Sa rasporedom težine od 48,5% napred i 51,5% pozadi, težinom sa svim tečnostima od 212 kg i visinom sedišta od 830 mm, CB1000R ostaje jednako lepo upravljiv.

Dizajn točkova je jedna od razlika u odnosu na ovu i prethodnu generaciju CB1000R. Na ovoj generaciji nalaze se točkovi sa 7 krakova na koje su montirane gume u dimenzijama 120/70 ZR17 napred i 190/55 ZR17 pozadi.

Foto: Honda

Ipak, novine su unete na polju elektronike, a na ovom linku pročitajte i koje pametne dodatke donosi nova Honda CB1000R.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare