Foto: Fabian Kirchbauer

Posle premijere dugo očekivanog sportiste M3 i njegove kupe verzije M4, iz minhenske kompanije sada stiže “serija 4” u kabriolet izdanju. Veće dimenzije, veliki “gril”, novi dizajn krova, novi motori i dinamičnija vožnja, samo su neke od mnogih novina koje donosi.

Prema rečima konstruktora ovog BMW-a, novi model bez krova nikad u poslednjih 35 godina nije bio toliko različit od svoje osnovne verzije, kako po pitanju dizajna tako i po doživljaju u vožnji.

Što se tiče dizajna, “serija 4” u kabriolet izdanju deluje dosta duže i niže od osnovog modela, dok su, za mnoge problematični, uspravni „bubrezi“ preneti i na ovu verziju. BMW i ovde ističe da je ova maska hladnjaka omaž sportskim modelima iz prošlosti i da ukazuje na potrebu za velikom količinom vazduha potrebnom snažnim motorima.

Saznajte još:

Slim LED farovi dolaze kao standard, ali uz ovu “seriju 4” nude se i BMW laserska svetla. Novorazvijen sklopivi krov je za 40 odsto lakši nego kod prethodnog modela, a pruža i bolju zvučnu izolaciju.

Kada je reč o dinamici vožnje, ona je poboljšana time što ova “serija 4” ima dodatno ojačanu karoseriju, širi trag točkova, a raspodela težine napred i pozadi je idealnih 50:50.

Foto: Fabian Kirchbauer

U ponudi su brojne verzije motora, a najsnažnija nosi oznaku “M440i xDrive”, odnosno pod haubom je redni “šestak”, zapremine 3.000 “kubika” koji koristi 48-voltni sistem, a raspolaže sa 374 KS i 500 Nm. Tu su i verzije sa dvolitarskim četvorcilindarskim benzincima, raspona snage 184 i 258 KS. Od dizelaša nova “serija 4 convertible” nudi “420d”, “430d” kao i “M440d” koji ima 340 KS i neverovatnih 700 Nm.

Foto: Fabian Kirchbauer

Blagi hibridni sistem sa svojih 11 KS doprinosi još boljem ubrzanju i efikasnosti tokom vožnje. Snagu na točkove prenosi osmostepeni automatski menjač, koji se prvi put u svim verzijama nudi kao standard, dok se pogon na svim točkovima dobija uz najsnažnije verzije.

Foto: Fabian Kirchbauer

U kabini je digitalna instrument-tabla od 10,25 inča, kao i 12,3-inčni multimedijalni sistem, a funkcijama se komanduje putem iDrive kontrolera, tasterima na volanu ili glasom.

Nova sportska, grejana sedišta presvučena su Vernasca kožom, a pozadi su dva individualna sedišta. Prtljažni prostor nudi 300 litara zapremine kada je krov sklopljen, odnosno 385 kada je podignut.

Foto: Fabian Kirchbauer

Sama vožnja pod otvorenim nebom je u “seriji 4” komfornija, budući da su u ponudi zaštita od vetra iza sedišta, grejači vrata integrisani u naslone, trozonska klima, ambijentalno osvetljenje, a tu je i Harman Kardon ozvučenje.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar