Ford je predstavio novu verziju “kuge” sa kojom direktno cilja na kupce dizelaša. Novi SUV nije plug-in hibrid, već ima onaj komotniji, klasični hibridni pogon, koji se hvali autonomijom većom od 1.000 km.
Sa tako velikim dometom nova “kuga hibrid”, prema rečima čelnika Forda, pruža nisku potrošnju goriva i autonomiju poput dizelaša, dok kao klasičan hibrid ujedno eliminiše upotrebu kablova i razmišljanje o punjenju baterije.
Ovaj model je tako najviše namenjen kupcima koji žele elektrifikovani pogon, ali imaju ograničen pristup punjačima.
Nova pogonska jedinica koja pokreće popularni SUV je klasičan hibrid čija se baterija od 1,1 kWh sama dopunjuje rekuperacijom energije tokom vožnje i kočenja.
Radi u kombinaciji sa 2,5-litarskim benzinskim motorom, a fabrički podaci o potrošnji kažu da je prosek 5,4 litre benzina na 100 km.
Sa autonomijom većom od 1.000 km, nudi 30% više od plug-in hibridne verzije “kuge”, dok, sa druge strane, nema toliki domet na struju (50 km). Snaga hibridnog sistema ovde iznosi 190 KS i do 100 km/h nova “kuga” stiže za 9,1 sekundu.
Ovo je prva elektrifikovana “kuga” koja će biti dostupna sa Fordovim inteligentnim 4×4 pogonom, dok će snagu na točkove prenositi unapređeni CVT menjač.
Za sada je poznata cena za britansko tržište i iznosi 33.600 funti.
Nova “kuga hibrid” pridružuje se verziji sa plug-in hibridnim pogonom, kao i “EcoBlue” varijanti sa blagim hibridnim sistemom.
Takođe, Ford planira da do kraja sledeće godine predstavi ukupno 17 elektrifikovanih modela.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: