Foto:Gucci via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Modna kuća "Guči" napravila je pravu malu revoluciju, kada je kreativni direktor Alesando Mikele kao modele za novu kolekciju angažovao ljude koji su zapravo pravili njegovu odeću.

Pandemija koronavirusa potpuno je uzdrmala svet mode, i dizajneri su brzo shvatili da svoje sledeće kolekcije neće moći da predstavljaju na tradicionalan način, odnosno na modnim pistama.

Na modnom kalendaru, trenutno je u toku predstavljanje resort kolekcija, koje dolaze između kolekicija za jesen/zimu i proleće/leto. Već su ove „revije“ potpuno drugačije od onoga na šta smo navikli, a daju nam uvid u to kako će ova kreativna industrija izgledati u kovid 19 svetu.

Prada je već resort kolekciju predstavila putem kratkih filmova nazvanih „Revija koja se nikada nije dogodila“, a zanimljivo je da je to poslednja kolekcija sa Mijučiom Pradom na čelu luksuznog bredna. Šik dizajner Žakemus (Jacquemus) reviju je iz užurbanog Pariza preselio u polja pšenice na jugu Francuske.

View this post on Instagram

SUMMER 2021

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus) on

Ipak, jedan dizajner je otišao korak dalje – Alesandro Mikele, genije koji je preporodio brend „Guči“, odlučio je da njegovu resort kolekciju ne prezentuju modeli, već njegov šivački i dizajnerski tim!

Kolekcija nazvana „Epilog“ prenošena je onlajn iz prelepe palate u Rimu. Dizajnerski tim  koji je stvorio upečatljivu Guči odeću nosio je kolekciju, što je pametan način da se manekenke zaštite od potecijalnih opasnosti. Ali takođe. ovo je način da se oda počast ljudima koji su naporno radili da mi stvorili Alesandrova mini remek-dela. Na strimu se mogao videti njegov tim kako sređuju kosu i šminku, fotografi kako postavljaju „kadrove“, kao i dekorateri koji su uređivali rekvizite za snimanje. Svi su takođe nosili maske za lice i svu zaštitinu opremu.

„Kolekcija, ukratko, kraj je početka eksperimenta. To je pokušaj upotrebe mode kao prostora, odnosno kao eksperimentale laboratorije. Ovo je moj eksperiment. Ovakav način predstavljanja kolekcije novinarima i spoljnem svetu, sa mogućnošću da se zaviri u kampanju iznutra, je meni jako zanimljiv jer odvaja priču koju moda priča od same revije, odvaja njenu predstavu od nje same“, rekao je kreator povodom kolekcije.

Što se same odeće tiče, ona je nastavak ekcentrične kreativne vizije Alesandra za „Guči“, koju karakteriše retro prizvuk, spajanje nespojivog, neočekivanih printova i komada za koje nikada ne biste rekli da mogu da se nađu u istom autfitu.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

 

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare