Sa TikToka se širi novi trend u šminkanju, pitamo samo zašto

Lepota 12. feb. 202115:17
Podeli:
Foto: Printscreen/TikTok/daniellemarcan

Parfimerije i drogerije su pune proizvoda koji obećavaju da ćemo se otarasiti podočnjaka. Nova generacija je prigrlila nove pojmove lepote, pa ne samo da su kese ispod očiju postale okej, već smo dobili i tutorijale kako da nam zona ispod očiju izgleda još tamnije.

Britanske bjuti influenserke poput Sare Karstens masovno dele na TikToku video tutorijale u kojim stavljaju karmin ili senku ispod očiju da bi napravile iluziju izraženijih podočnjaka.

Jedan takav video je pregledan sedam miliona puta od kad je postavljen u decembru, i od tada smo dobili različite verzije.

„Cilj je da nesigurnosti i osobine ljudi koje društveni standardi lepote obično ne vide kao ‘lepe’ postanu normalni“, napisala je Ebi Roberts koja na TikToku ima više od 15 miliona pratilaca.

Devojke masovno ne samo da prihvataju sve ono što ih je do juče činilo nesigurnim već i ističu.

Generacija Z voli da preispituje društvena pravila i buni se protiv ideala lepote koji su im nametnuti.

Pročitajte još:

Eksperiment sa naglašavanjem podočnjaka je eskalirao tokom pandemije i to nije slučajno.

„Pošto se naš ritam spavanja dosta promenio i dosta nas ima kese i podočnjake pod očima, zašto da od toga ne napravimo trend?“, piše jedna od TikTokerki.

I iako se gomili devojaka ovo dopada, naravno da su tu i one koje su patile zbog podočnjaka i u detinjstvu su im se rugali zbog toga, pa ne mogu da prihvate da se od toga pravi trend. Kritike pljušte sa svih strana i eto ponovo polemike oko novog trenda sa TikToka koji će verovatno brzo prerasti u neki novi.

*

Bonus video:

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar