Vežbe za zatezanje koje možeš da radiš i na kauču

Podeli:
Foto: Printscreen/YouTube/Bell Air V12

Možda dok ovo čitate ležite na kauču i mrzi vas da mrdnete, ali ako vas bar malo grize savest zbog manjka fizičke aktivnosti - pokušaćete da uradite petominutni set pilates vežbi za koji i ne morate da ustajete.

Poznata instruktorka pilatesa Stefani Mensur pripremila je seriju vežbi koju možete da radite na kauču, dok gledate TV, slušate muziku ili čak čitate. Traje samo pet minuta i uključuje vežbe koje pomažu zatezanju zadnjice i butina.

Lezite na stranu, oslonite glavu na ruku, ispravite se i zategnite.

Pročitajte još:

Podižite nogu u stranu istovremeno kružeći stopalom, tako da osetite zatezanje. Zatim pravite manje krugove celom nogom, ne spuštajući je. Na jednu, pa na drugu stranu.

Sledeća vežba sastoji se u tome da nogom kružite tako što je pružite unapred, ispravite, savijete u kolenu i ponovo podignete u stranu. „Kao da vozite zamišljeni bicikl“. Istu vežbu radite i u suprotnom smeru.

Napravite kratku pauzu, okrenite se na drugu stranu i ponovite set vežbi. Pogledajte kako se pravilno rade.