Rutina pre i posle: Kako sam smršala 88 kilograma

Podeli:
Foto:Instagram/tannen_tots

Tanen Ordunez je imala 152 kilograma. Uz pomoć gastričnog bajpasa smršala je 88 kilograma. Na ovu promenu se odvažila pošto su je od detinjstva lekari upozoravali da joj je zbog gojaznosti zdravlje ugroženo.

„Odlučila sam da postavim ovu fotografiju kao podsetnik na to koliko daleko sam dogurala. Nikad više ne želim da budem tolika – nisam bila zdrava i bila sam nesrećna. Sada se osećam i izgledam kao potpuno druga osoba. Kad gledam stare slike u šoku sam, tada nisam mislila da sam toliko gojazna“, piše Tanen koja ima 23 godine.

Kilograme je nagomilala kada je digla ruke od škole i tada je počela da jede grickalice i fastfud svakodnevno.

Pročitajte još:

Zbog visokog pritiska je otišla kod lekara i rekli su joj da ima pred-dijabetes.

„Bila sam gojazna od detinjstva i trpela jo-jo efekte dijeta celog života. Nisam imala mnogo prijatelja, pa me je zadovoljavalo samo da jedem. Za ručak sam jela mekdonalds, a kineze za večeru i tako svaki dan. Ipak, znala sam da moram promeniti loše navike kad su me lekari 2017. upozorili na moje zdravstveno stanje“, priča ona.

*

View this post on Instagram

#thinktink ??✨

A post shared by Tannen ? (@tannen_tots) on

Posle godinu dana vežbanja i dijete, ona i dalje nije mogla da izgubi dovoljno kilograma, pa je zato otišla na ugradnju gastričnog bajpasa.

Kako joj je operacija promenila ishranu

PRE

Doručak – nema

Ručak -Big mek, veliki pomfrit, 10 nagetsa i veliki gazirani sok, kao i sve što njenoj mami ostane u tanjiru posle ručka.

Užina – velika kesa čipsa, kutija sladoleda

Večera – kineska hrana, piletina teraki, spring rolnice i veliki gazirani sok.

Užina – Keks, kolači, čokoladice.

SAD

Doručak – tost s avokadom i jaje

Ručak – pola pilećih grudi sa 2/3 šolje integralnog pirinča i povrće

Večera – pasta sa sosom skuvanim kod kuće

Užina – kruške, krastavac, nemasni sir.

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar