Foto:Screenshot/Youtube/LESSONS 4 LIFE

Prošlog meseca, britanska kompanija " Cadbury" proslavila je pedeset godina postojanja njihove poslastice "Creme Egga", zbog čega su snimili unikatnu reklamu u kojoj se, između ostalog, nalazi i i gej poljubac.

U reklami stvarni gej par Kalum Sterling i Dejl Morgan dele ovu poslasticu preko poljupca. Mnogi su reklamu pohvalili zbog promovisanja prava jednakosti ljudi, ali je preko 20 hiljada ljudi potpisalo peticiju za zabranu reklame zbog, kako su rekli, „vređanja hrišćanskih osećanja.“

PROČITAJTE JOŠ

Problem je u tome i što je poslastica „Creme Egg“ naročito popularna tokom Uskrsa, pa potpisanici peticije smatraju da je kompanija „namerno želela da uvredi njihova osećanja tokom važnog praznika“.

O svemu ovome se oglasio i Kalum Sterling, jedan od muškaraca iz reklame.

„Dakle, u redu je ako reklama naglašava seksualnost žena kako bi privlačila poglede muškaraca i druge žene terala na prihvatanje visokih standarda lepote, ali nije u redu, u 2021. godin, napraviti rasno mešovitu reklamu u kojoj se gej par ljubi?  Niko ne vidi koliko je to besmisleno?“, rekao je on.

Iz kompanije su takođe odgovorili na kritike.

„Ponosni smo na svoju reklamu koja slavi mnoge načine na koje se može uživati u našem Creme Eggu. Da bismo to prikazali kako treba, ubacili smo scenu stvarnog gej para koji deli jedan Creme Egg“, rekli su oni u saopštenju za medije.

Hrišćani su i ranije imali problema sa kompanijom. Pre tri godine, kritikovali su ih jer na pomenutoj poslastici nije bilo „dovoljno jasno istaknuto reči – Uskrs“, što im je smetalo i zbog čega su pretili da će prestati da kupuju njihove proizovde.

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk i Tviter.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar