Jelena Karleuša Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

Drugi vikend šestog izdanja Kopaonik Music Week-a održan je ovog vikenda, uz nastupe dve velike muzičke zvezde, Jelene Karleuše i Dina Merlina. Sudeći po reakcijama kako posetilaca, tako i samih muzičara, upravo ovakvi koncerti bili su ono što je svima najviše nedostajalo, budući da zbog korona virusa prošlogodišnje izdanje nije bilo održano.

Vrhunski doživljaj na Kopaoniku nije izostao ni ovaj put, obzirom da je prepuna dvorana hotela Grand ponovo na spektakularan način ugostila više od 1000 gostiju koji su imali privilegiju da na glamuroznoj lokaciji svedoče nenadmašivoj audio-vizuelnoj produkciji u Skymusic organizaciji.

PROČITAJTE JOŠ

Tokom prve večeri drugog vikenda ovog festivala publiku je oduševila ekscentrična Jelena Karleuša koja je sa bodljikavim kostimom stigla pred medije i izašla na binu. Potpuna suprotnost njoj bio je emotivni Dino Merlin koji je nastupao tokom druge večeri ovog festivala.

Pored vanvremenskih hitova i idiličnog martovskog skijanja, gosti su imali prilike da uživaju u vrhunskom komforu, ekskluzivnim SPA centrima i brojnim drugim sadržajima u tri najprestižnija hotela na destinaciji – Viceroy, Gorski i Grand Kopaonik, koji je ove sezone goste dočekao u potpuno novom luksuznom izdanju.

“Uživali smo u ponovnom susretu s publikom nakon dugo vremena. Vremena jesu teška, međutim ja sam optimist; i da znam da će sutra biti smak svijeta, posadio bih drvo da nikne, jer znam da će nekom drugom praviti hlad. Ostanimo optimisti”, poručio je Dino Merlin za kraj i pozdravio se sa publikom, koja je ovog umetnika nakon puna dva sata ispratila ovacijama.

Ovogodišnje izdanje festivala ostaće upamćeno i po jedinstvenom audio-vizuelnom spektaklu za koji je bila zadužena Skymusic produkcija: “Drago mi je što smo nakon godinu dana pauze uspeli da ponovimo tradicionalni spektakl na Kopaoniku. Zabrane okupljanja počele su upravo između dva vikenda na Music Weeku i nadamo se da će to ostati naša prošlost. Koliko god da Skymusic važi za organizaciju koja nema konkurenciju kada je u pitanju produkcija, uvek je izazov kada se iznova treba dokazivati publici i opravdati očekivanja. Videlo se po atmosferi koliko je publika željna provoda i ozbiljnih muzičkih događaja” izjavio je Milenko Škarić i dodao da se za ovu godinu priprema dugačka lista koncerata i događaja.

Jelena Karleuša iskazala je svoje oduševljenje planinom, koju je nazvala srpskim biserom turizma, ali i Music Week festivalom za koji kaže da je festival koji pomera granice jer joj je pružena mogućnost da se približi svetskim standardima, kada je produkcija u pitanju, kao i da je Kopaonik Music Week prvi festival gde se oseća kao da je na nekom festivalu u Njujorku!

“Music Week je jedan od naših projekata na koji smo izuzetno ponosni, a ove godine se vratio u svom najboljem izdanju sa željom da gostima nakon gotovo dve godine pauze priredimo iskustvo za pamćenje. Originalan koncept idealnog skijanja u martu i muzičkog spektakla, ovog puta upotpunjen je novim izdanjem i luksuznim sadržajima hotela Grand, čime smo još jednom pomerili granice i Kopaoniku doneli dodatni nivo premium sadržaja”, rekla je povodom festivala Svetlana Kostić, direktorka marketinga i komunikacija MK Resorta.

Prvog festivalskog vikenda nastupali su Saša Matić i Svetlana Ražnatović Ceca.

Pored glavnih zvezda festivala, nastupe su održali i Nenad Cvejić i Mega Bend.

BONUS VIDEO: Nastup Dina Merlina na Music Week-u 

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk i Tviter.