Foto: Tik-Tok/@debela_ninaaa

Nikolina Budiša trenutno živi svoj san. Dvadesetjednogodišnja influenserka iz Novog Sada postala je poznata preko noći, zahvaljujući viralnom video klipu na društvenoj mreži Tik-Tok, u kome je odgovarala na prozivke nepoznatih devojaka koje su joj rekle da je "debela". 

Ona je izlazeći iz tržnog centra odlučila da se „obračuna“ sa hejterima snimajući video u kome kroz smeh na sav glas viče „debela sam pa šta, i mi postojimo“. Klip je za samo dvadeset četiri sata dostigao više od trideset pet hiljada lajkova i ima više od dvesta hiljada pregleda. Njen profil na Tik-Toku trenutno prati trideset dve hiljade ljudi.

PROČITAJTE JOŠ

„Ja sam od ranog detinjstva gojazna i navikla sam na ruganje, deca su surova. Ali, kroz vreme sam krenula to da prebacujem na šalu, volim da se zezam. Ja sam sebe prihvatila takvu kakva jesam. Krenula sam da snimam videe na Tik-Toku i bilo me je briga šta će ko reći. Međutim, juče se desila ta neprijatna situacija, ja sam otišla do tržnog centra i prolazile su neke lepe i zgodne devojke, koje su me verovatno prepoznale sa Tik-Toka, a njihovi komentari su bili ružni, nešto u fazonu – Bože sačuvaj, vidi kakva je itd. Mene je iznerviralo to što su mi se u grupi podsmevale, kao da sam ne znam ni ja šta. Video sam snimila impulsivno i postao je viralan. Na kraju je sve ispalo super“, izjavila je ona za Nova.rs i dodala:

„Ja se uvek šalim sa zlobnim komentarima, to mi stvarno ne smeta. Ljudi koji se druže sa mnom znaju da se ja sprdam na sopstveni račun. Na Tik-Toku su većinom deca i navikla sam da će oni obično pričati da sam debela. Nije lepo to čuti, ali ja ne mogu da se promenim i to je to. Kada pogledate moj Tik-Tok kanal, sve je šala i zezancija na račun debljine, ali i drugih stvari.“

View this post on Instagram

??

A post shared by Nikolina Budiša (@ninaa8898) on

Govoreći o svom profilu na ovoj popularnoj društvenoj mreži, Kristina je izjavila da se nada da će joj, kako kaže, popularnost pomoći da „pobegne sa svog sadašnjeg posla“.

„Tik-Tok imam od februara 2019. godine. Nisam isprva znala šta je to, ali sam se onda zarazila, kao i svi. Odlučila sam da krenem da snimam video klipove iz sprdnje, a onda sam videla da je moj prvi video posle dva sata imao 70 i nešto hiljada pregleda. Tu je sve krenulo. Ja jako volim Jutjub, počela sam još pre Tik-Toka da snimam za Jutjub i volela bih time da se bavim u budućnosti. Imam dvadeset jednu godinu i već četiri godine radim u call centru, volela bih da pobegnem odatle. Kod mene je sve šala i zezanje – ako je to i drugima zanimljivo i misle da sam zabavna, meni je super. Ja pokušavam da se probijem i i dalje ne verujem da imam trideset dve hiljade pratilaca na Tik-Toku“, izjavila je ona i dodala:

„Meni je nerealno da me deca prepoznaju na ulici. Ja u to ne mogu da poverujem. Volela bih da se ozbiljnije bavim influenserskim poslom. To znaju svi iz mog okruženja. Ja trenutno živim svoj san.“

Na pitanje da li ima svoje idole među jutjuberima i influenserima, Kristina je odgovorila pozitivno.

„Znam da ću dobiti puno hejta zbog ovoga, ali ja obožavam Baku Praseta. Pratim ga od trenutka kada je krenuo. Gotivim većinu stvari koje on radi. Pored njega gotivim i Muđu – drago mi je da je uspeo, a bio je dosta siromašan ranije. Međutim, Baka Prase mi je na prvom mestu“, zaključila je ona za Nova.rs.

Možda u Srbiji mnogi još nisu čuli za Tik-Tok, ali kako je krenulo, uskoro ćemo se svi preseliti tamo, s obzirom na to da se radi o trenutno najpopularnijoj društvenoj mreži na svetu.

Iz kineske kompanije ByteDance, koja stoji iza ovog projekta, objavili su da je broj korisnika aplikacije nedavno premašio dve milijarde, a ovaj eksplozivni uspeh pripisuje se karantinu zbog pandemije koronavirusa. Ljudima je, prosto, trebalo nešto za razbibrigu, a kratki humoristični video sadržaji na Tik-Toku pokazali su se idealnim za to.

Samo u prvom kvartalu 2020. ova  kompanija je zabeležila 315 miliona preuzimanja, što je Tik-Tok postavilo na vrh liste aplikacija sa najvećim brojem instalacija tokom jednog kvartala. Na prvom mestu po broju korisnika trenutno su Indija i Kina, a odmah iza njih I SAD, sa 165 miliona instalacija.

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk Tviter.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar