Iako je tek od skoro postao "mejnstrim", kineska društvena mreža Tik-Tok postaje sve popularnija i u Srbiji, pa danas tako možemo videći na desetine domaćih javnih ličnosti koje su se upustile u trend Tik-Tokovanja objavljujući svoje kratke video klipove i zabavljajući se sa publikom na još jednoj platformi na internetu.
Tik-tokeri brže nego ikada postaju planetarno popularni, odnosno viralni, sa milionima fanova širom sveta. Iako je ova društvena mreža pretežno namenjena mlađoj generaciji koja je je masovno koristi, nije retkost da se njoj pridružuju i „odrasle“ javne ličnosti koje već imaju izgrađenu svoju „bazu fanova“.
Najpopularniji profili na ovoj mreži nemaju ni približno pratilaca kao vodeći Jutjub kanali ili Instagram profili javnih ličnosti, ali je činjenica da je Tik-Tok, upravo zbog svoje sinhronizacije pesama kroz video, bio dobra “odskočna daska” za neke od vodećih hitova današnjice. Primera radi, Lil Nasov hit “Old Town Road” isprva je doživeo veliku popularnost baš na Tik-Toku, a Doja Cat se proslavila baš zahvljujući influenserima koji su na ovoj društvenoj mreži snimali klipove uz njenu pesmu “Say so”.
Kada su u pitanju domaće javne ličnosti koje koriste Tik-Tok, kod nas još uvek pretežno dominiraju influenseri i jutjuberi od kojih se i očekivalo da će brzinom svetlosti „zaposesti“ ovu društvenu mrežu – tako na Tik-Toku možemo videti jutjubera i pevača Andriju Jo, Petra Ivanovića, poznatijeg kao Don Petar, Bogdana Ilića, poznatijeg kao Baka Prase, Mariju Žeželj, srpsku manekenku iz Njujorka koja je na ovoj društvenoj mreži čak i verifikovana, fotografa Dušana Petrovića itd.
Viralan trend harmoničnih, kratkih video snimaka dopao se i jednom delu estrade, pa se tako nedavno Tik-Toku pridružila i pevačica Jelena Karleuša koja je svoj prvi video snimak iskoristila kako bi najavila novu pesmu „La bomba“, ali i pevačica Edita Aradinović. S obzirom da su se gotovo svi navedeni ovoj društvenoj mreži pridružili tek skoro, na svojim profilima imaju tek nekoliko kratkih video klipova.
Tik-Tok za svega dve godine ima više od milijardu i pet stotina miliona “skidanja”, a njegova popularnost i uticaj raste iz dana u dan.
Kada je reč o najpopularnijim profilima na ovoj društvenoj mreži generalno, u jednom trenutku, bliznakinje Lisa i Lena iz Nemačke imale su najpopularniji nalog na Tik-Toku, ali su ga obrisale krajem marta 2019. godine kako bi se posvetile drugim stvarima, i kako su rekle, pravom životu.
U 2020. godini, najpopularniji nalog na kineskoj društvenoj mreži ima Čarli D’Amelio, koja je postala najveći i najuticajniji kreator na toj platformi. Više o tome možete pročitati OVDE.
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.