Foto: EPA-EFE/NEIL HALL

Zaboravite na standardne majice i kačkete koje se obično prodaju po koncertima velikih svetskih zvezda, 2020. godina pripada Majli Sajrus njenim brendiranim kondomima, Tajler d Kreatorovim baštenskim znakovima, Kalidovim suplementima i Dog Bodovim figuricama.

U nastavku ovog teksta pogledajte neke od najbizarnijih stvari koje poznate ličnosti prodaju po svojim web sajtovima ili tokom koncertnih turneja koje održavaju širom sveta.

Brendirani kondomi Majli Sajrus

Kao da majice i kačketi sa sloganom “Ona dolazi” i “Nemoj da se zajebavaš sa mojom slobodom” već ne izazivaju dovoljno pažnje, Majli Sajrus je iznenadila fanove i brendiranim kondomima na kojima takođe piše slogan njenog novog albuma “Ona dolazi” – “She is coming”.

Mini akcione figure Dog Bloda

Jedan od zasebnih projekata Skrillexa i Boys Noiza svakako su najutikatniji predmeti koji se prošle godine prodavao po koncertima širom Amerike i sveta. Fanovima je ponuđeno da odrade skečeve inspirisane Dog Blodom i da svoje radove okače na društvene mreže sa hastagom #DogBlood – a Skrillex i Boys Noize će odabrati pobedničke radove koji će biti pretvoreni u akcione figure.

BTS Lutke 

Da li postoji nešto čega se ovaj korejski brend nije dosetio? Mega popularna grupa započela je proizvodnju lutaka sa svojim likom koji će biti dostupni širom sveta od septembra.

Tajler d Kreatorovi baštenski znakovi 

Pored roze i žutih majici koje služe u promociji novog albuma po imenu Igor , Tajler d Kreator se dosetio da fanovima prodaje i baštenske znakove koji su definitivno postali pravi hit na internetu.

Kalid i brendirana energetska pića 

DJ Kalidje ove godine definitivno odneo pobedu kao jedan od najinovativnijih selebritija koji prodaje brendirane stvari u svojoj online prodavnici. Pored kačketa, majici i raznoraznih drugih stvari, Kalidov tim je u prodaju uveo energetska pića sa svojim imenom, a DJ tvrdi da su oni pravi “energetski boost za noći u akciji.”

Gvinet Paltrou – miriljava sveća koja „odiše kao njen orgazam“

Ova Oskarovka je nedavno iskoristila svaki od ovih talenata kako bi ispromovisala novu mirišljavu sveću svog brenda Goop, za koju tvrdi da miriše kao njen orgazam. To inače nije prvi put da je ona šokirala javnost nekim od svojih proizvoda. Podsećamo vas, Gvinet je ovog januara predstavali mirišljavu sveću koja navodno miriše kao njena vagina, tako da je ovo samo logičan nastavak tog trenda.

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk Tviter.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar