Pevačica Lepa Brena priznaje da joj je na početku karijere smetalo to što se insistira na njenoj seksepilnosti, jer su time u drugi plan padali svi ostali njeni kvaliteti.
„Seksepilnost je nešto što žena nosi u stavu, pogledu, svojoj pameti, u svom radu, kreativnosti, pokretu… Na početku karijere smetalo mi je što su mediji preterano insistirali na mojoj seksepilnosti, iako ona nije bila prenaglašena. Kad se to čini, odvlači se pažnja od svih drugih vaših kvaliteta. Ljudi vas ne posmatraju kao osobu koja koristi mozak za razmišljanje i ima svoj stav. Svih ovih godina trudila sam se da zadržim dozu slatke erotike, koja je bliska i prihvatljiva svim generacijama. Uspela sam u tome, jer sam sama kreirala igru koja se odvija na oštrici noža“, ispričala je pevačica za Stori.
Pevačica se onda osvrnula na deo odeće po kome je ostala upamćena.
„Mini-suknja pojavila se još šezdesetih godina, u vreme seksualne revolucije. Nosile su je, naravno, pre mene i glumice i pevačice, a ja sam je ponela na originalan način. Ta originalnost bila je nastavak one važnije, muzičke, jer su u mojim pesmama prvi put spojeni pop muzika i elementi folka. Disko-folku, kako su tada zvali moj zvuk, odgovarale su slatke stvarčice, koje sam umela da nosim. Nije bilo lako definisati, ali uvek se osećalo gde prestaje seksepil i lepa erotika, a počinje vulgarnost. Danas se vrlo lako može videti koliko je velika razlika između tih pojmova, rekla je Brena i otkrila ko joj je šio mini-suknjice:
– Kreirale smo ih i šile moja mama i ja, a uglavnom smo pravile po dva ista modela, jer su brzo propadali na nastupima. Međutim, sačuvala sam mnoge kostime u kojima sam izlazila na scenu proteklih desetak godina. Kada ih pogledam, podsetim se gde sam u njima pevala“, ispričala je pevačica za Stori.