Kako su Bijonse i Džej Zi napravili muzičku revoluciju koja traje i danas

Showbiz 27. jul. 202115:18 > 15:44
Podeli:
TIDAL Foto:Promo

TIDAL muzička platforma dospela je u centar pažnje 2015. godine, zbog toga što je većina javnih ličnosti promenila svoje naslovne fotografije na društvenim mrežama u plavu boju, tada bojkotujući deo muzičke industrije i zahtevajući ravnomernu isplatu za autorska prava, muziku koju stvaraju i tekstove koje pišu.

Bijonse i Džej Zi, koji su delimično bili vlasnici TIDAL-a, tada su ponudili novi striming servis koji fanovima nudi ekskluzivan pristup najnovijoj muzici, detaljima vezanim za pesme i albume omiljenih izvođača, premijere video spotova, a umetnicima koji su pristali da svoju muziku prebace na ovu platformu, isplaćivali su znatno veću sumu novca od one koju su nudili drugi striming servisi poput Jutjuba, Spotifaja i Dizera.

Plava boja na društvenim mrežama bila je znak protesta i podrška tada novoj striming aplikaciji koja je obećavala revoluciju u muzičkoj industriji.

TIDAL je do danas zadržao istu politiku na svojoj platformi koja funkcioniše u više od šezdeset zemalja sveta, uključujući i Srbiju od početka juna ove godine, a zahvaljujući SBB-u. Ova striming platforma u svom katalogu ima više od 70 miliona pesama i 250.000 videa visokog kvaliteta, zajedno sa originalnim video sadržajima, podkastima, hiljadama plejlista koje su kreirali i novi izvođači putem specijalne opcije – TIDAL Rising.

Pored vrhunskog zvuka, kristalno čistog i studijskog, dizajn je nešto što posebno izdvaja TIDAL od svih drugih aplikacija putem kojih se do sada slušala muzika. Elegantna crna boja i specifični font slova efektno upada u oči. Platforma odmah na početku, nakon što se registrujete, nudi opciju biranja omiljenih izvođača putem klika na balončiće sa njihovim imenom i slikom, a onda na osnovu vašeg ukusa predlaže nove izvođače, pesme, plejliste i slično.

Prikazana TIDAL promocija odnosi se na nove i postojeće korisnike EON Light, EON Light Duo, EON Full i EON Full Duo paketa koji u periodu 03.06. – 31.08.2021. god. zasnuju odnosno obnove ugovornu obavezu na 24 meseca.

Ako ste pop fanatik bez obzira na to što imate dvadeset, trideset, četrdeset ili više godina, i dalje uživate u magiji koju kreiraju pop zvezde iz sveta šoubiznisa, detaljne recenzije i opisi albuma na TIDAL-u su nešto najbolje što ćete moći da pročitate.

Lajv izvedbe, takozvane „artist seanse“ i ekskluzivni video klipovi i intervjui najvećih zvezda današnjice su nešto u čemu ćete takođe uživati.

Dobra stvar je i ta što zahvaljujući TIDAL-u  ne morate da provodite sate kreirajući idealnu plejlistu za trening koja vam dosadi već trećeg dana, jer aplikacija takođe nudi i "artist radio", zasebnu plejlistu koja u odnosu na pesmu koju slušate prepoznaje slične zvukove i melodije, te umetnike sličnog žanra i za vas kreira specijalnu, unikatnu plejlistu za sve moguće prilike. Bilo da je reč o pesmama za trening, šetnju, vožnju ili lagano nedeljno veče kod kuće.

TIDAL Premium od početka juna je sastavni deo SBB – ovih EON Premium paketa sa televizijom i internetom, kao i televizijom, internetom i telefonijom. Svi TIDAL paketi dostupni su i za sve ostale SBB korisnike putem  MojSBB  portala.

Komentari

Vaš komentar