Foto: Marin Tironi/PIXSELL

Malo ko zna da je Dejan Matić bio bubnjar pre nego što je postao pevač. On je u muzičke vode ušao kao bubnjar i od toga je zarađivao. Međutim, uvek je voleo da pevuši, ali nikada nije mislio da će palice zameniti mikrofonom. 

Pošto tada nije bio poznato lice, ni njegov honorar nije mogao da se meri sa današnjim. Iako se, kako kaže, jedva prebrojavao posle svirke, kada je sabrao novčanice, taman je imao novca za obilan doručak.

PROČITAJTE JOŠ

„Ne bežim od tog perioda i tih lepih dana jer su meni bili stvarno lepi i srećni. Ponosio sam se time što sam bubnjar, a usput sam voleo i da pevušim za svoju dušu. Imao sam neku svoj ekipu sa kojom sam tezgario. Posle nastupa sam se svaki put prebrojavao i uvek sam imao novca za doručak. Eto, toliko sam zarađivao kao dečkić“, kaže Dejan i dodaje da je tek nakon dužeg vremena imao veći honorar.

„Kada sam došao do cifre od 100. 150 maraka, bio sam presrećan. Ni to nisu neke cifre, ali u odnosu na period pre nego što sam došao do tih para, zaista jesu bile velike. Radilo se svako veče po kafanama i beogradskim splavovima. Drugo vreme je bilo, nekako drugačije. I gosti su se prema izvođačima ophodili sa više poštovanja, a bilo je ljudi iz raznih svera“, kazao je folker.

Nakon bubnjeva, Dejan je počeo da svira klavijaturu, a pevanjem se bavio nakon što ga je spazio čuveni harmonikaš Dragan Stojković Bosanac i tada mu se život promenio iz korena.

Snimio je velike hitove „Grešnica i vila“, „Niko i nekoŽ“, „Burma“, „Dozvola za ljubav“, „Željo moja“ i mnoge druge.

BONUS VIDEO: Saša Matić predstavio duet sa Jelenom Rozgom

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare