Priznao da je on idejni tvorac poteza o kojem su brujale mreže.

Boba Živojinović od početka učestvuje u biznisu iza kojeg stoji ime njegove supruge Lepe Brene.

PROČITAJTE JOŠ

Brend čarapa „Lady B“ za samo nekoliko meseci je postigao veliki uspeh, a prema rečima Živojinovića – nameravaju da biznis prošire celim regionom, ali i u Americi.

Nedavno je Lepa Brena napravila haos na društvenim mrežama kada je u čarapu iz svoje kolekcije stavila ananas kako bi pokazala njihovu jačinu, a Boba je sada priznao da je on smislio taj marketinški potez.

„Imamo još par ideja, inovacije su potrebne, kao i marketing. Živimo u 21. veku tako da su to sve segmenti u kojima moramo da budemo sve bolji“, rekao je on.

Šta je još otkrio o ovom biznisu pogledajte u video prilogu na početku teksta.

BONUS VIDEO: Brena širi posao: Biznisom sa čarapama hoće da osvoji i Ameriku

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar