Foto: Nemanja Đorđević

Baby Lasagna, aktuelni drugoplasirani predstavnik Evrovizije i pobednik glasova publike, predstavlja novi singl „Stress“, odu borbi protiv sopstvenih demona. Ovo je ujedno i poslednji singl pred izlazak dugo iščekivanog debitantskog albuma „DMNS & MOSQUITOES“ koji stiže 7. februara.

Pesmom „Stress“, Baby Lasagna na svoj jedinstven način, sa dozom humora i optimizm, pokazuje kako se nositi sa životnim izazovima. Zadržavajući bezbrižan pristup procesu stvaranja muzike, mladi muzičar stihovima poručuje da je u redu imati loše dane, ali i da u teškim trenucima možemo pronaći razlog za smeh.

PROČITAJTE JOŠ:

Na pesmi koja je poslednji delić slagalice otkriven pred izlazak prvog studijskog albuma, Baby Lasagna nastavlja da eksperimentiše sa različitim žanrovima, spajajući zarazni pop zvuk sa emotivnim tekstovima. Baš kao i sa prethodnim hitovima „Rim Tim Tagi Dim“ i „Biggie Boom Boom“, Baby Lasagna još jednom progovara o teskobi i strahovima koje svi delimo, ali i onim sitnicama koje nas usrećuju, uz važnu poruku da život ne treba shvatati suviše ozbiljno.

„Oduvek sam želeo da eksperimentišem u muzici i radim na projektima izvan okvira žanrova“ poručuje muzičar uoči 7. februara, odnosno datuma izlaska njegovog debitantskog albuma „DMNS & MOSQUITOES“, na kojem će se takođe naći hitovi „and I“, „Biggie Boom Boom“ i „Catch Me If You Can“.

Podsetimo, Baby Lasagna je sa evrovizijskom himnom „Rim Tim Tagi Dim“ dobio najviše glasova publike na prošlogodišnjem takmičenju u Malmeu i ostvario impresivan broj od više od 80 miliona strimova širom sveta. Nakon nastupa na velikim festivalima širom Evrope (uključujući i EXIT), kao i niza koncerata među kojima su tri rasprodate Šalate u Zagrebu, dva rasprodata koncerta u Beogradu, dvorane u velikim evropskim gradovima i ulazak u 2025. na Trgu u Zagrebu, Baby Lasagna koncertnu aktivnost nastavlja u martu 2025. godine – na velikoj „Meow Back“ turneji. Turneja će obuhvatiti 26 nastupa u 20 zemalja, a produkciju će voditi najveća svetska promoterska kuća, Live Nation.

Muzički projekat Baby Lasagna, iza kojeg stoji mladi Marko Purišić iz Umaga, nastao je iz potrebe tekstopisca i muzičara da umesto prema uputima naručilaca stvara muziku po vlastitom ukusu. Na razigraniji, zabavan i jedinstven način Marko svoje dugogodišnje stvaralačko iskustvo (uključujući pisanje pesama za bend Mono Inc. koji je ostvario zapažen uspeh u Nemačkoj) koristi za poigravanje različitim žanrovima, te u isto vreme piše više u skladu sa sopstvenim iskustvima i pogledima na svet.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar