Foto: Tobias SCHWARZ / AFP / Profimedia

Pevač Marko Purišić, poznatiji kao Baby Lasagna, ove godine je predstavljao Hrvatsku na Evroviziji.

On je pesmom „Rim Tim Tagi Dim“ i energičnim nastupom brzo osvojio srca evropske publike i važio je za glavnog favorite za pobedu. Ipak, na kraju je trijumfovao Švajcarac Nemo, a Baby Lasagna zauzeo je drugo mesto.

O tome koliku je popularnost stekao hrvatski muzičar, svedoče i njegovi koncerti koji su rasprodati u rekordnom roku.

PROČITAJTE JOŠ:

Naime, njegov prvi samostalni koncert zakazan je za 12. septembar na Šalati. Ulaznice su u prodaju puštene danas tačno u podne, a već u roku od četiri minuta su rasprodate. Ovim povodom se na Instagramu oglasio i sam Purišić.

Foto: Printskrin/Instagram/the_baby_lasagna_

„Prvi šou je rasprodat za četiri minuta. Nije mi jasno“, rekao je on u snimku i najavio da je zakazao još jedan koncert – za 13. septembar.

Ulaznice za drugi datum puštene su u prodaju u 16 časova, ali su i one brzo rasprodate. Još jedan koncert zakazan je za 14. septembar, a kako je objavljeno, sada je i on rasprodat.

BONUS VIDEO: Baby Lasagna – generalna proba pred finale Evrovizije

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar