Foto: Printscreen/YouTube/Dua Lipa

Iako se činilo kao da je trend animiranih video spotova iščezao početkom 2000. godina, nova pop senzacija Dua Lipa oživela je stari trend spotom za pesmu "Break my heart".

PROČITAJTE JOŠ

Naime, Dua je tokom vikenda objavila drugu zvaničnu verziju spota za svoj najnoviji singl „Break my heart“ sa albuma „Future nostalgia“. Umesto igranog spota, pevačica se ovoga puta odlučila za animirani video pun maštarija i svemirskih avantura.

Ovakvo ostvarenje u 2020. godini fanove je podsetilo na nekadašnji trend za koji su ljubitelji pop kulture mislili da je u potpunosti ispario.

Za razliku od danas kada su animirani spotovi postali retkost i često oni koji nemaju „mnogo“ pregleda na Jutjubu, početak ovog milenijuma obeležili su upravo crtani filmovi implementirani u muziku. Najevidentniji primeri jesu spot za pesmu „Music“ pop ikone Madone, ali i spot za pesmu „Break the ice“ od pop princeze Britni Spirs.

PROČITAJTE JOŠ

Inostrani mediji i američki producenti navode da su animirani video spotovi pravi način da „produkcija ne prestaje“ čak i tokom izolacije u kojoj se većinski deo planete još uvek nalazi zbog pandemije koronavirusa.

Video producent Loup Serano, koji je jedan od izvršnih producenata spota za pesmu „Physical“ – jednog od prvih Lipinih singlova sa novog albuma, izjavio je da je upravo pandemija koronavirusa razlog zašto animirani spotovi ponovo oživljavaju.

„Iako smo imali vremena da snimimo većinu scena za spot „Physical“ pre nego je izolacija krenula, jedan određeni deo spota jesmo dopunili animiranim scenama koji su služili kao uvertira za nove animirane spotove koje smo tek planirali da objavimo“, izjavio je on za „Bilboard“.

Prema njegovim rečima, koncept albuma se savršeno uklapa u video produkciju animiranih spotova, jer kako navodi, njihova ideja jeste da stare trendove „upakuju“ u umetnike budućnosti.

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk Tviter.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar