Miloš Biković FOTO TANJUG/MILOS MILIVOJEVIC/ bg

Ruska komedija „Želim da se udam“ sa Milošem Bikovićem biće prikazana u Srbiji u okviru Festivala Ruskog Fima.

U Beogradu će takođe biti prikazani i drugi ruski filmovi; srpski gledaoci će moći da vide pet ostvarenja ruske kinematografije.

Od 28. do 30. oktobra u Srbiji će se prvi put održati Festival Ruskog Filma. Na besplatnim projekcijama u Beogradu biće prikazane nove ruske komedije „Želim da se udam“ (sa popularnim u Srbiji i Rusiji glumcem Milošem Bikovićem) i „Mladić“, zasnovan na istinitim događajima triler „Sama“, bajka za celu porodicu „Konjić Grbonjić“ i dugometražni crtani film „Fiksizi protiv rakobotova“.

Filmovi očekuju svoju publiku u bioskopu MTS Dvorana.

Festival Ruskog Filma u Srbiji organizuje ROSKINO, organizacija koja se bavi promocijom ruskog filma u svetu, uz podršku Ministarstva kulture Ruske Federacije.

Generalni direktor ROSKINO Ina Šalito: „Sa zadovoljstvom prvi put predstavljamo Festival Ruskog Filma u Srbiji, zemlji sa kojom nas povezuju prijateljski odnosi i razvijena kulturna saradnja. Ruska i srpska kinematografija imaju mnogo dodirnih tačaka i uspešnih zajedničkih projekata. Nedavno je, na primer, u okviru Russian Film Festival Spotlight u Urugvaju na Međunarodnom festivalu ženskog filma CineFem, prikazana melodrama ‘Dunav’ u koprodukciji Rusije i Srbije; filmovi sa učešćem srpskog i ruskog glumca Miloša Bikovića ‘Sluga’, ‘Želim da se udam’, ‘Led’ bili su učesnici programa Festivala Ruskog Filma u različitim zemljama – od Brazila do Španije. U okviru Festivala Ruskog Filma u Beogradu prikazaćemo filmove koji će biti zanimljivi najširoj publici: od najmlađeg do najstarijeg člana porodice, mladima, deci. Nadam se da će srpski gledaoci ovog vikenda rado gledati nove ruske filmove na velikom platnu.“

Glumac Miloš Biković je takođe dao izjavu.

„Ruski filmovi se poslednjih godina sve češće mogu videti u Srbiji. Neki od njih dospevaju na veliko platno skoro istovremeno kada i u Rusiji. Publika je srdačno dočekala filmove ‘Led’ i ‘Led 2’, ‘Sluga’, ‘Hotel Beograd’. To nije povezano samo sa mojim učešćem u ovim filmovima, već uopšte sa ruskim filmskim sadržajem koji postaje sve konkurentniji. Ruski filmovi se prvo sa interesovanjem gledaju u bioskopu, a zatim na televiziji. Proletos, u okviru Međunarodnog filmskog festivala FEST u Beogradu, održana je premijera romantične komedije ‘Želim da se udam’ u kojoj ja tumačim glavnu mušku ulogu. To je veoma lep film o ljubavi u malom primorskom ruskom gradu Kalinjingradu. 28. oktobra ovaj film će biti prikazan na Festivalu Ruskog Filma u Beogradu koji organizuje ROSKINO.“