Foto:EPA-EFE/ANDRE PICHETTE

Zvaničnici kanadske industrije turizma prognoziraju da bi turistička potrošnja ove godine, prema najgorem scenariju, mogla da padne skoro 60 odsto, što predstavlja gubitak od 47 milijardi dolara.

Majski produženi vikend, poznat kao Viktorija dej, obično znači početak sezone putovanja u Kanadi, ali zatvaranje granica i ograničenja putovanja „gurnuli“ su turistički sektor zemlje u ono što u toj industriji nazivaju „krizom bez presedana“.

Samo turistička industrija provincije Britiš Kolumbije u 2018. godini je zaradila 18 milijardi dolara.

Marsha Volden, generalni direktor kompanije Destinejsn Britiš Kolumbije, rekla je da će korporacija uskoro pokrenuti kampanju kako bi podstakla Kanađane da istražuju provinciju u kojoj žive.

Pre Kovida-19, ova korporacija je prvenstveno radila na promovisanju Britiš Kolumbije stranim turistima.

U 2019. godini u luku Vankuvera pristalo je više od 280 turističkih brodova. Luka Vankuver procenjuje da je svaki pristali brod sa putnicima doneo oko tri miliona dolara lokalnoj ekonomiji.

U Ontariju, gde je na primer u 2017. godini od turističke potrošnje zarađeno 36 milijardi dolara, za ovu godinu predviđanja su mračna.

Prema Udruženju turističke industrije Ontarija, turistička potrošnja bi se u ovoj godini mogla smanjiti za polovinu, a više od 35 procenata operatora, kao sto su restorani, hoteli i atrakcije, mogu potpuno prestati sa radom.

Turističke organizacije Kanade, ohrabriće ljude da istražuju sopstvene provincije nakon ukidanja ograničenja i nadaju se da će stanovnici koji imaju novca za putovanje biti zainteresovani za odmor bliže kući.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar