Foto: Twitter/Igor Čobanović

U jeku kampanje za predstojeće lokalne izbore u Republici Srpskoj, na društvenim mrežama pojevile su se fotografije bizarne reklame stranke Milorada Dodika SNSD-a (Savez nezavisnih socijaldemokrata), koja je osvanula čak i na teglama za čokoladni krem, ali i sitne čokolade.

Očigledno se članovi vladajuće stranke u Republici Srpskoj nadaju pre svega glasovima sladokusaca, pa su odlučili da, između ostalog, svoje reklame nalepe i na različite slatkiše. S druge strane, njihove neistomišljenike ovakav potez može odvratiti od šećera, što će imati pozitivan efekat na zdravlje glasača.

„SNSD neće voditi negativnu kampanju na predstojećim lokalnim izborima, nego će se isključivo truditi da građanima predstavi šta je urađeno u protekle četiri godine“, rečeno je početkom septembra na Konvenciji SNSD-a u Banjaluci.

Pročitajte još:

Tada je predsednik stranke Milorad Dodik izjavio i da je cilj pobeda u svim lokalnim zajednicama.

„SNSD je uradio mnogo u prethodne četiri godine i to će tokom kampanje građanima da predstavi“, rekao je tada predsednik stranke Milorad Dodik.

„Kampanja se vodi svaki dan, a ne mesec dana pred izbore i to bi druge stranke trebalo da nauče od SNSD-a, koji vodi kampanju svaki dan od svog osnivanja“, poručio je Dodik.

Podsetimo, nedavno se pojavila i zbirka pesama „Čovek istine i mira“ posvećena, ni manje ni više, Miloradu Dodiku.

Autorka ove zbirke Mirjana Danić Papić je objasnila da je Dodik “čovek koji je omiljen, voljen, sposoban i cenjen”, i najpitomija stvar koja bi se mogla reći o njenoj ljubavi za Mileta Dodika je ono što je jedan čitalac poručio u komentaru ispod vesti o promociji zbirke: svako ima pravo na svoje mišljenje.

Danić Papić, prosvetna radnica u penziji, profesorka Francuskog jezika i književnosti i Srpskog jezika i književnosti, kako su preneli tamošnji mediji, ljubav iskazuje stihovima:

“Ti čuvaš našu zemlju i narod naš, ti čuvaš djecu našu i svi za tebe znaju. Čitav svijet tebe spominje. Čast mi je spomenuti tvoje ime.”

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar