Kineski proizvođač električnih automobila Nio objavio je da su dve osobe poginule kada je jedno od njegovih vozila palo sa trećeg sprata njegovog sedišta u Šangaju.
U nesreći su poginuli jedan član osoblja i osoba iz partnerske kompanije. Incident se dogodio u sredu oko 17.20 časova po lokalnom vremenu, saopštila je kompanija. Poginule osobe bile su u vozilu kada je ono palo sa zgrade.
Nio kaže da je odmah započeo istragu o incidentu u saradnji sa vladinim zvaničnima, prenosi BBC.
Područje trećeg sprata odakle je pao automobil je opisano kao izložbeni prostor, postrojenje za testiranje, ali i parking.
Terrible story of two test drivers at #China’s electrical vehicle manufacturer NIO being killed when a car somehow smashed out of a building and came crashing down from a great height. pic.twitter.com/4ZNI2t7LqZ
— Stephen McDonell (@StephenMcDonell) June 23, 2022
„Naša kompanija je sarađivala sa Odeljenjem javne bezbednosti na pokretanju istrage i analizi uzroka nesreće. Na osnovu analize situacije na licu mesta, na početku možemo da potvrdimo da je reč o nesreći koja nije izazvana vozilom“, navodi se u saopštenju kompanije.
„Veoma smo tužni zbog ove nesreće i želimo da izrazimo najdublje saučešće našem kolegi i partneru koji su izgubili živote. Formiran je tim za pomoć porodicama“, dodaje se.
Two killed as Nio electric car falls from third floor office in Shanghai https://t.co/e4JLdkQlvV
— BBC News (UK) (@BBCNews) June 24, 2022
Niova početna izjavana društvenoj mreži Veibo je privukla više od hiljadu komentara za pola sata, pa je potom skinuta.
Poslednja rečenica izjave „da nesreća nije izazvana vozilom“ mnoge je naljutila.
Jedan komentar je glasio: „To pokazuje hladnokrvnost kapitalizma“, dok je drugi naveo: „Poslednja rečenica je tako ravnodušna. Test vozači su došli da testiraju vozilo, ali vi kažete da nesreća nema nikakve veze sa vozilom“.
Jedan korisnik Veiboa je istakao da Biro za javnu bezbednost treba da potrvrdi da li je u pitanju nesreća ili ne.
Kompanija Nio teži da dominira kineskom industrijom električnih automobila. Oni su mnogi radili na zamenljivim baterijama u svojim automobilima kao način da se prevaziđe zabrinutost kupaca zbog čestog punjenja.
Kompanija je nekad nazivana kineskim „Tesla ubicom“ što se odnosi na njeno rivalstvo za američkim proizvođačem električnih automobila multimilijardera Ilona Maska koji ima fabriku za proizvodnju u Šangaju.
BONUS VIDEO: Požar na električnom automobilu: Al’ ga je napunio, svaka mu čast
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Pratite nas na Google News