Foto: EPA-EFE/ANTONIO BAT

Index.hr saznaje ko je uhapšen u današnjoj velikoj akciji USKOK-a u Zagrebu.

PROČITAJTE JOŠ:

Radi se o Zdravku Krajini, Miodragu Demi, Denisu Mohenskom, Andreji Čeklić, Jeleni Šulentić i Vladimiru Džaji.

Zdravko Krajina je, podsetimo, vozač pokojnog zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića. Miodrag Demo bio je Bandićev pročelnik Kancelarije za branitelje, prenosi Index.hr.

Denis Mohenski bio je tzv. „kralj zagrebačkog Adventa“, koji je raspolagao velikim brojem adventskih kućica.

Andrea Šulentić je bila Bandićeva pročelnica stručne službe gradonačelnika. Jelena Čeklić bila je Bandićeva službenica u gradskom uredu za prostorno uređenje. Hapšenja su, kako piše Index.hr, povezana sa nameštanjem poslova na zagrebačkom Adventu.

Ko je Zdravko Krajina?

Zdravko Krajina se krajem 2019. godine našao u fokusu javnosti jer je otkriveno da je taj vozač u Gradskoj upravi, koji povremeno vozi i gradonačelnika Milana Bandića, za sitan novac dobio 51 kućicu na Trgu bana Jelačića pa ih za poprilično velik novac dao u podnajam za sajamsku ponudu.

Zdravko Krajina i njegov poduzetnički uspeh neodvojivi su od Duška Ljuštine, prenosi Index.hr. Nekadašnjeg prvog čoveka zagrebačke kulture Krajina je vozio desetak godina, imao je njegovo neograničeno poverenje i zasigurno se naslušao svega jer je Ljuština bio pasionirani korisnik mobilog telefona – ponekad su znali da ga zateknu i sa dva na ušima jer bi razgovarao sa dve osobe istovremeno.

Firma sa kojom je Damjan Ljuština povezan zove se Kokoš ili jaje, a ta firma jedan je od gospodara zagrebačkog Advent. Upravo on i žena mu sa još par ljudi, kako su pisali mediji tih godina, osmislili su projekt Fuliranje.

Tada je deo celog kolača pripao i Krajini, doduše u nešto manje atraktivnom periodu.

Zahvaljujući tom poslu vrednom oko 250 hiljada kuna, Krajina bi za nedelju dana mogao da zaradi prema pisanju Indexa, više od onoga što u dve godine zaradi kao vozač. Njegova osnovna plata je, tvrde nam upućeni, između 6 i 7 hiljada kuna.

“Niko od njih ionako ne živi od plate, nego od dodataka. Tu su dnevnice, prekovremeni, dežurstva. Na tome vozači zarade još jednu platu”, kaže izvor iz zagrebačke Gradske uprave.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar