Foto: N1, Logo Promo

Ministarstvo građevinarstva na čelu sa ministrom Tomislavom Momirovićem odlučilo je da za uslugu korišćenja "servisa vesti, foto i video servisa" angažuje agenciju Tačno.d.o.o u vlasništvu pevača Željka Joksimovića i socijaiste Radojice Milosavljevića. Ministarstvo će usluge agencije koristiti po ceni od oko 2,4 miliona dinara. Za ovaj ugovor nisu mogle da konkurišu agencija Beta i Fonet jer je ministarstvo donelo odluku da ne raspisuje javni poziv već da posao ugovara direktno sa informativnim servisom Tačno.

Ministarstvo je u svom obrazloženju navelo da praktično informativni servis Tačno nema konkurenciju, te da zato nema razloga za oglašavanje javnog poziva i sprovođenje javne nabavke.

Tomislav Momirović Radovi, obilaznica, tunel Straževica
Tomislav Momirović Foto: Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture/Promo

Sve to, kako navode, u cilju pravovremenog informisanja.

„U tom smislu, informativni servisi Tačno doo Beograd obezbeđuju sveobuhvatnu uslugu/proizvod jer se nudi pretplata na visikokvalitetan video servis, najveći i najraznovrsniji broj vesti iz svih oblasti, računajući i oblast građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture u širem smislu kao i iz domena everopskih integracija, izuzetan karovski kapacitet i širu razmenu informacija i multimedijalnog sadržaja sa preko 30 novinskih agencija među kojima su izuzetno relevantne i neke sa kojima ne sarađuju agencije BETA i FONET (Associated Press, France Press, Reuters, Bloomberg, Hinhua, Ansa, Itar Tass, EFE, Yonhap, Кyodo, Xina, Fena, MTA isl.)“, navodi se između ostalog u obrazloženju.

Nakon nabrajanja zbog čega su sve još izabrali Tačno a ne druge agencije, zaključuje se sledeće:

„Zbog svega utvrđenog, Ministarstvo je planiralo da sprovede pregovarački postupak bez objavljivanja javnog poziva za podnošenje ponuda sa ponuđačem Tačno doo kao jedinim ponuđačem koji iz razloga nepostojanja konkurencije“.

Ovaj način davanja poslova privilegovanim preduzećima postao je praksa aktuelne vlasti.

Izbegavaju se javne nabavke i konkurencija, a samim tim i postizanje najbolje cene i usluge. Taj model primenjen je kod brojnih skupih i važnih projekata izgradnje puteva, bolnica, kupovine automobila…

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar