Dobrica Veselinovic koalicija Moramo
Dobrica Veselinović Foto:Goran Srdanov/Nova.rs

"Saobraćaj je jedan od najvećih problema sa kojima se suočavaju građani i građanke Beograda. Prema istraživanju Instituta za urbane politike, svaki drugi građanin navodi saobraćaj kao jedan od najvećih problema Beograda, a čak 72 procenta ljudi je nezadovoljno saobraćajnim gužvama", saopštio je NDMBG ispred koalicije "Moramo". Oni su predstavili svoj plan za Beograd bez gužvi.

„Predloženo rešenje za metro neće neće rešiti ove probleme i neophodno je uraditi reviziju projekta kako bi prva linija metroa povezivala najgušće naseljene oblasti grada. Unapređenje javnog prevoza je prioritet pokreta i koalicije ‘Moramo’ u Beogradu i zato smo napravili plan ’30 minuta od kuće do posla'“, saopštili su iz NDBG.

Kako navode, plan podrazumeva tri poteza – širenje mreže žutih traka, uvođenje brzih linija – tri brze autobuske linije koje bi povezivale Zemun – Most na Adi – Banovo Brdo, Karaburmu – Centar – Žarkovo, Bežanijsku kosu – Centar – Konjarnik, kao i tri brze i pouzdane linije tramvaja, i veće korišćenje postojeće infrastrukture BG voza.

“Plan pokreta Ne davimo Beograd ’30 minuta od kuće do posla’ oduhvata širenje mreže žutih traka, optimizaciju linija, širenje smislene mreže biciklističkih traka i garantovani prevoz od kuće do posla za 30 minuta”, izjavio je Dobrica Veselinović, kandidat za gradonačelnika ispred koalicije „Moramo“.

Govoreći o drugim merama koje ćemo sprovesti kako bismo unapredili saobraćaj u Beogradu, kandidat za gradskog sekretara za saobraćaj Ne davimo Beograd Zoran Bukvić izjavio je da će se zalagati da veliki broj ljudi u Beogradu može da koristi ulice ravnopravno, odnosno da se ulični prostor raspodeli tako da mogu da ga koriste i pešaci i osobe sa invaliditetom, i biciklisti, i trotinetaši „tako što ćemo izgraditi javne garaže, a ulična parking mesta spustiti u njih, i tako će prostor ostati otvoren za sve druge vidove transporta“.

“Uvešćemo i sistem javnih bicikala i time ćemo unaprediti saobraćaj u Beogradu tako što će se skoro dva posto putovanja prebaciti na taj vid transporta i time ćemo uštedeti velika sredstva za grad, građani će biti zdraviji, kretaće se održivije i smanjićemo zagađenje i buku”, izjavio je Zoran Bukvić.

BONUS VIDEO Dobrica Veselinović: Šta moramo za Beograd?

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar