Godinama pitamo ko je nalogodavac i finansijer onog zlosutnog spota protiv Olivera Ivanovića uoči izbora na KiM koji je emitovan u dnevnicima TV Pink 16. oktobra 2017. godine? Ko je napravio, a ko dao nalog za emitovanje spota u kome je Ivanović označen kao neprijatelj Srba i interešdžija kome je važnija njegova imovina nego srpski narod.
Danas, četiri godine kasnije, opet uoči izbora, opet putem istih zlosutnih spotova u crno-belom prikazu, sa istim opasnim i morbidnim formatom i porukama, ulazi u kulminaciju kampanja režima protiv Dragana Đilasa, predsednika Stranke slobode i pravde i bivšeg gradonačelnika Beograda, piše Direktno.
Satanizacija Đilasa je počela 2012. dolaskom SNS-a na vlast. Prekinuta je kada se Đilas nije bavio politikom i nastavljena početkom 2018. kada je Đilas bio kandidat za gradonačelnika Beograda.
Direktno navodi da se satanizacija Dragana Đilasa pojačavala kako je osnovao svoju stranku i razvijao do najjače opozicione, ali su u tom neprestanom pomahnitalom jurišu na Đilasovu „političku glavu”, kreatori te harange zaboravili da prikriju svoje tragove i povezanost nikog drugog do premijerke Ane Brnabić sa izraelskom “fabrikom zla” koja kreira i plasira te huškačke spotove.
Poslednja tri spota koja je plasirala direktno premijerka Ana Brnabić na svom tviter nalogu 7. i 16. novembra, skandalizovala su celu Srbiju, predstavljajući Đilasa kao interešdžiju, zloduha i tlačitelja ljudi i dece, kome je sve važnije od naroda. Međutim, iako opasni i kao takvi predmet teškog krivičnog dela, ovi spotovi Ane Brnabić (koja je i šefica SNS-a za Beograd) pomogli su da se otkriju direktni tragovi koji povezuju Brnabićevu i SNS sa spotom koji je plasiran 3. novembra protiv Đilasa na fejsbuk stranici „Volimo srpsku opoziciju“ i koji direktno poziva na njegovu likvidaciju. Samim tim postalo je jasno i ko stoji iza spota o Oliveru Ivanoviću.
Tragovi u svima njima su jasni, rukopis isti, kombinacija crno- belog i kolora, scenario serijski – napadnite Đilasa i ne brinite, nećete odgovarati, a bićete i nagrađeni.
Tragom ove povezanosti, otkriveno je da je javni oglašivač do sada najjezivijeg spota protiv Đilasa od 3. novembra Šuki Šapiro, Izraelac, saradnik Vučićevog Izraelca Asafa Eisina, poznatog kao kreatora kampanja mržnje za autokratske vladaoce širom regiona, od Rumunije, do Crne Gore, Vučića do Albanije.
Sam Đilas je saopštio na TV Nova da su oni došli do podataka da je telefon, koji u Srbiji koristi Šuki Šapiro, naveden na Fejsbuku u prijavi za bustovanje spota. Naime, kada se bustuju politički sadržaj Fejsbuk traži da se navede broj telefona i adresa. Direktno.rs objavljuje te podatke, s tim što su zatamnili poslednje tri cifre telefonskog broja.
Da bi se uverili da li taj broj zaista koristi Šapiro novinari portala Direktno su ga kontaktirali na Viber i on je u razgovoru novinarki, koja se predstavila kao neko ko se bavi digitalom, potvrdio da je njegov telefon i da dolazi u Srbiju.
Šapiro je samo šraf u timu Asafa Eisina, kreatora ideje bot-timova, proizvodnje lažnih naloga na društvenim mrežama, ne samo za širenje mržnje prema oponentima, nego i za uticaj na druge kanale informisanja, kao što je uticaj na unos i promenu podataka na Vikipediji. On i njegov tim stoje iza raznih aktivnosti: od čišćenja negativnih podataka sa internet-pretraživača za svoje klijente, do ovakvih najsirovijih fabrika mržnje kroz spotove za lov na glavu Vučićevih protivnika.
Vučićevi Šuki i Asaf su radili kampanju i za Edija Ramu, a Šuki Šapiro je ovih dana opet u Srbiji sa svojim klijentima. Šta će ovi prljavi umovi sada proizvesti i može li uopšte još gore od ovog? Ili Šuki dolazi samo da pokupi čiste pare građana za prljavu kampanju Ane Brnabić, Vučića i SNS, pita se Direktno.rs.
***
Bonus video: Gostiljac izjava albanski lobi SNS poslanici
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare