Foto:Nemanja Jovanović

Izvršni direktor CESID-a Bojan Klačar izjavio je da očekuje tešku, tenzičnu, negativnu i na momente destruktivnu predizbornu kampanju.

Klačar je u intervjuu za Blic rekao i da će kampanja uoči aprilskih izbora 2022. biti kampanja u kojoj će se iznova tražiti biranje strana, „ulazak u rovove“.

„Ljudi očekuju pozitivnu kampanju i opozicija treba da izbegne zamku negativne kampanje – ona podiže politički cinizam, a cinizam nije saveznik visoke izlaznosti“, kaže Klačar.

On dodaje da je sklon verovanju da su načelni dogovori već postignuti što se tiče opozicije i da nije upitan zajednički nastup SSP i Narodne stranke, potpomognute sa DS i PSG.

„Prolongiranje odluke o izlasku na izbore treba tražiti u dva razloga. Prvi, zaključivanje sporazuma uključuje detalje koalicionog dogovora (pre svega, stranačke kvote) i drugi, nije lako komunikacijski objaviti odluku o izlasku na izbore posle puno obećanja o bojkotu i nemogućnosti saradnje sa akterima koji su izašli na izbore 2020“, kazao je Klačar.

„Opozicija je razmazila svoje tvrde pristalice obećanjima da će bojkot odškrinuti vrata političkim promenama i sada moraju da vode računa da ih upravo oni ne kazne zbog odričanja od dvogodišnje “svete“ reči bojkot“, rekao je on.

BONUS VIDEO Šta je dobitna kombinacija za predsedničke izbore

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar