Vlasnik TV Pink, Željko Mitrović, spada red javnih ličnosti koje se rado oglašavaju na društvenim mrežama. Jedna od omiljenih mreža mu je Tviter, gde pratioce obaveštava o svojim "izumima", akcijama, ali i gde se rado obračunava sa svojim neistomišljenicima. Ono što je zanimljivo jeste da baš na objavama gde targetira ili vređa druge ljude ima najviše reakcija i to mahom sa naloga za koje se sumnja da su botovski.

Vlasnik televizije Pink nedavno je imao okršaj sa članom pokreta „Kreni-promeni“, Savo Manojlovićem. Sa društvenim mreža, duel se preselio na televizijske ekrane, gde je Mitrović, po ko zna koji put, demonstrirao sebi svojestven prostakluk.

Ali, vratimo se na mreže.

Nakon televizijskog duela, Mitrović je nastavio sa javnim prozivkama Manojlovića, pa je tako jednom prilikom iskoristio ilustraciju koju su pratile vulgarnosti i uvrede na račun aktiviste „Kreni-promeni“.

Upravo je ova objava, na kojoj ljudi stoje u redu čekajući da priđu štandu TV Pink, dok nikoga nema za štandom „Kreni-promeni“, poslužila je tviterašu Ivanu Markoviću da uradi analizu i proveri koliko je zaista na ovoj društvenoj mreži popularan stav Željka Mitrovića.

Pročitajte još...

Pored toga što ovo istraživanje pokazuje da i „samouverenom“ Željku Mitroviću ponekad treba pomoć botova i „neko da ga pogura“ na društvenim mrežama, primećeno je i ponašanje koje se vezuje za automatizovane „bot“ sisteme.

Primećena je veliko odstupanje od broja pratilaca koji su označili da im se sviđa objava i ujedno prate autora. Istovremeno, primećeno je da je najveći broj pratilaca, koji su označili da im se sviđa objava, registrovali svoj nalog u junu 2022. godine, istog meseca kad je i Mitrović objavio ovaj status.

Pogledajte kako je Željko Mitrović organizovao armiju botova:

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare