Foto: Vesna Lalić/Nova.rs

Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave podsetilo je danas da građani putem Portala eUprava mogu da izvrše uvid u podatke koji se o njima vode u biračkom spisku, podnesu zahtev za njihov upis ili promenu.

Na portalu može i da im odgovarajuće rešenje u obliku elektronskog dokumenta bude dostavljeno u njihovo eSanduče.

„Da bi građani pokrenuli ovu uslugu, potrebno je da budu punoletni državljani Srbije koji su registrovani korisnici Portala eUprava i prijavljeni mobilnom aplikacijom ConsentID ili kvalifikovanim elektronskim sertifikatom. Nakon prijave na Portal eUprava, korisnik može izvršiti uvid u svoje podatke klikom na ekran Jedinstveni birački spisak i po potrebi podneti zahtev za izmenu podataka“, navodi se u saopštenju Ministarstva.

Usluga je besplatna, a svaka osoba može isključivo za sebe da podnese zahtev.

„Omogućavanje građanima da elektronskim putem ostvare uvid u birački spisak, kao i da podnesu zahtev za upis ili promenu podataka u biračkom spisku, predstavlja iskorak u potpunoj digitalizaciji i stvaranju uprave po meri svih građana“, navelo je Ministarstvo i pozvalo sve građane i građanke da koriste najnoviju uslugu na Portalu eUprava.

Podsetimo, predsednik Srbije Aleksandar Vučić raspisao je ranije danas vanredne parlamentarne izbore za 17. decembar, a pre njega je predsednik Skupštine Srbije Vladimir Orlić raspisao lokalne izbore u 65 jedinica lokalnih samouprava.

BONUS VIDEO – RIK usvojio odluku o izgledu obrazaca za podnošenje izbornih lista kandidata za narodne poslanike za izbore za narodne poslanike 17. decembra.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar