Premijerka Ana Brnabić danas je posetla tri gradilišta u Kragujevcu u pratnji državnog sekretara Ministarstva pravde, gradonačelnika Kragujevca Radomira Nikolića i kandidata SNS-a za novog gradonačelnika, ali je novinarima izjavila da iako su izbori na pragu, ona nije u funkcionerskoj kampanji.
Od tri lokacije koje je danas u Kragujevcu posetila premijerka Ana Brnabić, dva objekta će biti završena tek sledeće godine. Buduća Palata pravde, koju je premijerka obišla u pratnji gradonačelnika Kragujevca i kandidata za novog gradonačelnika, kako je rečeno na skupu, trebalo bi da bude završena u septembru sledeće godine.
U samoj završnici predizborne kampanje za lokalne i parlamentarne izbore, premijerka je posetila i tek započetu rekonstrukciju Glavne gradske zelene pijace, koja bi trebalo da bude završena početkom sledeće godine, a kasnije je gostovala i na lokalnoj Televiziji Kragujevac.
Na pitanje novinara da li je u funkcionerskoj kampanji, premijerka je kratko odgovorila, da nije i da je ova poseta u opisu njenog posla.
„To je moj posao. Obilazim objekte koje finasira Vlada Srbije iz budžeta, a to je budžet svih nas, svih građana Srbije, tako da to jeste moj posao. I gostovanje na lokalnoj televiziji je moj posao, jer tako mogu da govorim o lokalnim temama koje interesuju građane“, odgovorila je Brnabić.
Ona je pred novinarima pojasnila razliku između „posla koji obavlja“ i funkcionerske kampanje.
„Funkcionerska kampanja bi bila da ja u radno vreme, ovde dođem kao Srpska napredna stranka i da obilazim Opštinski ili Gradski odbor SNS-a i da razgovoram sa ljudima iz stranke oko političkih tema i kampanje. To je ono što ću ja raditi van radnog vremena. Sutra imam takvu kampanju u Zlatiborskom okrugu, a u ponedeljak ujutru sam već ponovo na poslu“, objasnila je premijerka svoje viđenje funkcionerske kampanje.
Šta je funkcionerska kampanja?
Nevladina organizacija „Transparentnost Srbija“ na svom sajtu navodi definiciju funkcionerske kampanje u kojoj se objašnjava da je to izraz koji označava aktivnosti javnih funkcionera u predizbornom periodu, koje se prikazuju kao njihov „redovan rad“, a suštinski su deo političke promocije.
U užem smislu funkcionerska kampanja najčešće se manifestuje kroz promotivne aktivnosti funkcionera: posete firmama, školama, bolnicama, sudovima, otvaranje fabrika, gradilišta, sajmova, potpisivanja ugovora i memoranduma o izgradnji i ulaganju, stipendiranju, predstavljanje planova izgradnje, uručenje stipendija, pomoći i poklona, razgovor sa građanima i radnicima, navodi ova organizacija.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare