Foto: Promo

Biro za društvena istraživanja (BIRODI) upozorio je danas da će metodologijom za praćenje medijske kampanje na predstojećim izborima koju je objavilo Regulatorno telo za elektronske medije (REM), svi mediji biti ocenjeni kao neutralni u izveštavanju.

BIRODI je ocenio da se metodologija odnosi samo na tonalitet izveštavanja novinara, dok će van posmatranja REM-a ostati delovi priloga u kojima javni funkcioneri i političari pričaju pozitivno ili neutralno o sebi ili drugima.

U saopštenju BIRODI navodi da je tonalitet izveštavanja novinara najčešće neutralan jer se njihova uloga, kako je organizacija ocenila, najčešće svodi na „držanje mikrofona“.

„Jedinica monitoringa tonaliteta ne može da bude samo novinar, već svi akteri u prilogu za koji se meri vreme zastupljenosti“, dodaje u saopštenju BIRODI.

Bonus video – Članica Saveta REM-a Judita Popović

Pratite nas i na društvenim mrežama:
Facebook
Twitter
Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar