Neretko se korisnici mobilnih mreža u Srbiji suočavaju sa enormno velikim računima za koje su sigurni da nisu mogli biti napravlljeni za period od mesec dana. Neregularnosti se redovno rešavaju, a korisnici na različite načine mogu da provere svoj iznos računa.
Svaki korisnik na portalu mobilnog provajdera koji koristi može zatražiti uvid u listing, a to je dostupno i u sve popularnijim aplikacijama, gde je klijentima omugućeno da detaljno, kroz grafički prikaz, pogledaju izveštaje.
Takođe, predviđeno je da pružalac usluga odmah i bez odlaganja obavesti korisnika da mu je račun nesrazmerno visok, a u slučaju da je korisnik u tom trenutku iz bilo kog razloga nedostupan – usluga se obustavlja.
Ispred jedne od advokatskih kancelarija navode da ukoliko korisnik/potrošač želi da raskine ugovor, a mobilni provajder raskid ugovora uslovljava plaćanjem ugovorne kazne, time se nedvosmisleno krši Zakon o obligacionom odnosima koji zabranjuje plaćanje ugovorne kazne na novčane obaveze.
Korisnicima mobilnih mreža se savetuje da dobro prouče uslove korišćenja, ali i da budu oprezni pri korišćenju roming usluga i mobilnog interneta u inostranstvu.
Često pratite stanje na svom računu i detaljno se informišite o pogodnostima paket-usluge koju koristite.
U svakom trenutku komunicirajte sa svojim operaterom koji je dužan da vam sve tražene informacije dostavi blagovremeno i transparentno.
BONUS VIDEO: Oporavite svoj kućni budžet
Pratite nas i na društvenim mrežama: